• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Iskalnik

  • 24. SMK: Odločitev za rast

    Objavljeno: ponedeljek, 20. maj, 2019

    24. Slovenska marketinška konferenca, tudi letos v organizaciji Društva za marketing Slovenije in Časnika Finance, bo 28. in 29. maja v Grand hotelu Bernardin v Portorožu. Letošnji program je usmerjen

  • Male skrivnosti velikih marketinških aktivnosti pod črto

    Objavljeno: petek, 17. maj, 2019

    V naših začetkih, ko smo bili eni od pionirjev uvajanja aktivnosti pod črto (BTL) v celostne akcije v Sloveniji, smo slišali precej zanimivih odzivov naročnikov, kaj jim po njihovem mnenju ponujamo. O

  • Delovna mesta tedna

    Objavljeno: petek, 17. maj, 2019

    Mineva še en delovni teden, kar pomeni, da si lahko med vikendom v miru pregledate tokratni nabor privlačnih delovnih mest v marketingu in tržnem komuniciranju. Veliko priložnosti tudi tokrat čaka vse

  • Zvezdniška zasedba proti škodljivi plastiki

    Objavljeno: petek, 17. maj, 2019

    Pri blagovni znamki SodaStream so znani po tem, da radi sodelujejo z igralci iz serije Igra prestolov, s čimer nadaljujejo tudi v novi oglaševalski akciji. V oglasu »Say Goodbye« (»Poslovi se«) nastop

  • Rekordni dobiček Future DDB

    Objavljeno: petek, 17. maj, 2019

    Futura DDB je v letu 2018 poslovala odlično in po do zdaj objavljenih podatkih dosegla najvišji dobiček med oglaševalskimi agencijami v Sloveniji. Lani so v agenciji ustvarili 844.677 evrov čistega do

  • Odslej tudi gluhi lahko uživajo v gledališču

    Objavljeno: četrtek, 16. maj, 2019

    Slovenska gledališča vsako leto uprizorijo več kot 6000 predstav, a niti ena ni razumljiva gluhim. V agenciji Grey Ljubljana so v sodelovanju z Društvom gluhih in naglušnih Ljubljana ob podpori NLB za

  • Google priznava: brez mam ne gre!

    Objavljeno: sreda, 15. maj, 2019

    Ob ameriškem materinskem dnevu, ki ga praznujejo drugo soboto v maju, je Google vse mame tega sveta počastil v simpatičnem oglasu, kjer priznavajo, da brez mam pač ne gre.

  • Najbolj iskren oglas

    Objavljeno: sreda, 15. maj, 2019

    Škotska pivovarna BrewDog je zopet udarila, tokrat med zadnjo epizodo serije Igra prestolov. Na oglasno mesto so preprosto napisali OGLAS, zraven pa postavili pločevinko svojega piva.

  • Mladinska knjiga krepi področje digitalnega marketinga

    Objavljeno: torek, 14. maj, 2019

    Založba Mladinska knjiga ima dve novi sodelavki – Andrejo Počkaj, ki bo pokrivala področje vsebinskega marketinga, in Živo Jalovec, ki bo skrbela predvsem za spletni nastop blagovne znamke Cankarjeva

  • Zaupanje, ki resnično šteje

    Objavljeno: torek, 14. maj, 2019

    Primer ne tako dobre prakse. Kakšen nesmisel. Saj vendar, ne tako dobro, je potemtakem slabo. Večje leporečenje ali poskus nikar se zameriti in direktno, jasno in naglas povedati, da gre za primer sla

  • Dunaj v novi podobi

    Objavljeno: torek, 14. maj, 2019

    Dunaj, ki velja za mesto z najvišjo kakovostjo življenja, ima novo vizualno podobo in strategijo, s katero se trudijo približati tako stanovalcem kot tudi turistom.

  • »Vplivneže se včasih premalo ceni!«

    Objavljeno: ponedeljek, 13. maj, 2019

    Simon Šketa je svojo karierno pot začel kot radijski voditelj, ob tem pisal o tehnoloških tematikah za tiskane in spletne medije, nato pa pristal v vlogi vodje službe za odnose z javnostmi v tedanjem