• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Iskalnik

  • Projekt »Klic osamljenosti«: ko je vedenje znamke pomembnejše od sporočanja

    Objavljeno: sreda, 3. junij, 2020

    Čeprav se zdi, da smo v današnjih časih zahvaljujoč tehnologiji izjemno povezani drug z drugim, pa ne more nič nadomestiti osebnega stika. Ker se številni ljudje še vedno počutijo osamljene in se zato

  • WEBSI Spletni prvaki 2020: Koronavirus spodbudil največ prijav do zdaj

    Objavljeno: sreda, 3. junij, 2020

    Tekmovanje WEBI Spletni prvaki letos ne le, da ni odpadlo, temveč beleži celo rekordno število prijavljenih projektov. Največje število prijav je v novi kategoriji »digital proti koronavirusu«.

  • Kako hitro prilagoditi Facebook oglase brez dodatnih stroškov?

    Objavljeno: torek, 2. junij, 2020

    S hitrim prilagajanjem novo nastalim razmeram in izkoriščanjem trenutnih materialov so bili nedavno soočeni tudi v Medexu, kjer so lahko s pomočjo Get Interactivea obstoječe Facebook in Instagram ogla

  • Opazili smo: Europlakat za Luninih trideset let

    Objavljeno: torek, 2. junij, 2020

    V četrtek, 4. junija 2020 agencija Luna \TBWA praznuje 30 let delovanja. Ob tej priložnosti so jim »sosedje« s Koprske ulice v Ljubljani – podjetje Europlakat – pripravili prijetno presenečenje.

  • Ko Nike zanika svoj slogan

    Objavljeno: torek, 2. junij, 2020

    Nike se je na proteste v ZDA odzval z oglaševalsko akcijo, s katero se je odločno postavil na stran nasprotnikov rasizma in policijskega nasilja.

  • Gregor Pilgram: »Generali je v zelo dobri kondiciji«

    Objavljeno: torek, 2. junij, 2020

    Z Gregorjem Pilgramom, novim direktorjem zavarovalnice Generali v Avstriji, smo se pogovarjali o razsežnostih nove funkcije, odzivu zavarovalnice na koronakrizo in ohranjanju stikov z domovino.

  • Tudi Škodine oglase so snemali doma

    Objavljeno: ponedeljek, 1. junij, 2020

    S karanteno in samoosamitvijo so se različne blagovne znamke soočile na različne načine. Med tistimi, ki so tudi v tem času snemale oglase in nadaljevale z marketinškimi aktivnostmi, je proizvajalec a

  • Kreativec, ki je svet okužil s koronalogotipi

    Objavljeno: sobota, 30. maj, 2020

    Da lahko dobra ideja v dobi digitalizacije in globalizacije preseže vse meje, je na lastni koži izkusil tudi Jure Tovrljan, kreativni direktor v agenciji AV studio. V času prisilne osamitve je nekaj u

  • Prihodnost bank ni v bankah

    Objavljeno: sobota, 30. maj, 2020

    Banke se morajo v naslednjih petih letih popolnoma digitalizirati, svari avstralski futurist Brett King, saj v nasprotnem primeru tvegajo ne le zaprtje nekaj poslovalnic, temveč tudi usihajoče zaniman

  • Od pandemije do evforije ...

    Objavljeno: sobota, 30. maj, 2020

    ... vmes pa še dve mojstrovini, prva s takšnim naslovom, druga pa s svojo vsebino. Ameriški novinar Michael Schuman je v svoji knjigi namreč mojstrsko za(ob)jel življenje in delo velikega kitajskega m

  • Zaposlujejo Atlantic Grupa, A1 Slovenija, Herman & partnerji in drugi

    Objavljeno: petek, 29. maj, 2020

    V zadnjem majskem pregledu delovnih mesta tedna podjetja iščejo predvsem produktne vodje in digitalne strokovnjake.

  • WARC: Zdajšnja oglaševalska kriza bo milejša kot leta 2009

    Objavljeno: petek, 29. maj, 2020

    Oglaševalske naložbe naj bi v letu 2020 na svetovni ravni upadle za 8,1 odstotka oziroma za 45 milijard evrov, kar pa je še vedno manjši padec, kot ga je oglaševalska panoga doživela ob svetovni gospo