• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Iskalnik

  • Misija (resnično) nemogoče

    Objavljeno: sreda, 22. maj, 2019

    CANAL+, francoski ponudnik večinoma plačljivega programa, je navdušil z duhovitim oglasom, v katerem svoje bodoče naročnike pozivajo: ne čakajte, da se filmi »postarajo«, ampak se raje naročite na naš

  • Dvojna okrepitev v agenciji April 8

    Objavljeno: sreda, 22. maj, 2019

    Ekipa digitalne agencije April 8 je bogatejša za dve sodelavki, in sicer vodjo projektov Tjašo Tolj in tekstopisko Evo Bizjan.

  • Cannes Lions: Apple je kreativni oglaševalec leta

    Objavljeno: torek, 21. maj, 2019

    Organizatorji 66. mednarodnega festivala kreativnosti Cannes Lions so za kreativnega oglaševalca leta razglasili Apple. Tehnološki velikan nagrado prejme za »vrhunsko kreativnost v komuniciranju in ma

  • Ker je življenje čudovit šport …

    Objavljeno: torek, 21. maj, 2019

    Francoska blagovna znamka Lacoste je lani praznovala 85. obletnico, ki so jo zaznamovali z oglaševalsko akcijo »Timeless« (»Brezčasno«), letos pa ji sledi nova, ki so jo poimenovali »Life is a beautif

  • Opazili smo: Dan, ko izdelki niso na voljo

    Objavljeno: torek, 21. maj, 2019

    Si predstavljate, da bi prišli v trgovino po sveže sadje in zelenjavo, pa bi vas tam pričakale le prazne police? Prav to se je včeraj zgodilo kupcem v Tuš hipermarketu Planet Celje. Izvedeli so namre

  • Apple se poklanja britanskim glasbenikom

    Objavljeno: torek, 21. maj, 2019

    V novem oglasu za računalnike Mac se Apple osredotoča na tiste, ki ga uporabljajo za glasbeno ustvarjanje.

  • 24. SMK: Odločitev za rast

    Objavljeno: ponedeljek, 20. maj, 2019

    24. Slovenska marketinška konferenca, tudi letos v organizaciji Društva za marketing Slovenije in Časnika Finance, bo 28. in 29. maja v Grand hotelu Bernardin v Portorožu. Letošnji program je usmerjen

  • Delovna mesta tedna

    Objavljeno: petek, 17. maj, 2019

    Mineva še en delovni teden, kar pomeni, da si lahko med vikendom v miru pregledate tokratni nabor privlačnih delovnih mest v marketingu in tržnem komuniciranju. Veliko priložnosti tudi tokrat čaka vse

  • Zvezdniška zasedba proti škodljivi plastiki

    Objavljeno: petek, 17. maj, 2019

    Pri blagovni znamki SodaStream so znani po tem, da radi sodelujejo z igralci iz serije Igra prestolov, s čimer nadaljujejo tudi v novi oglaševalski akciji. V oglasu »Say Goodbye« (»Poslovi se«) nastop

  • Rekordni dobiček Future DDB

    Objavljeno: petek, 17. maj, 2019

    Futura DDB je v letu 2018 poslovala odlično in po do zdaj objavljenih podatkih dosegla najvišji dobiček med oglaševalskimi agencijami v Sloveniji. Lani so v agenciji ustvarili 844.677 evrov čistega do

  • Male skrivnosti velikih marketinških aktivnosti pod črto

    Objavljeno: petek, 17. maj, 2019

    V naših začetkih, ko smo bili eni od pionirjev uvajanja aktivnosti pod črto (BTL) v celostne akcije v Sloveniji, smo slišali precej zanimivih odzivov naročnikov, kaj jim po njihovem mnenju ponujamo. O

  • Odslej tudi gluhi lahko uživajo v gledališču

    Objavljeno: četrtek, 16. maj, 2019

    Slovenska gledališča vsako leto uprizorijo več kot 6000 predstav, a niti ena ni razumljiva gluhim. V agenciji Grey Ljubljana so v sodelovanju z Društvom gluhih in naglušnih Ljubljana ob podpori NLB za