• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Iskalnik

  • Bodo Mustrovi zajčki dobili naslednike?

    Objavljeno: petek, 26. april, 2019

    Blagovna znamka Curaprox je pobudnica akcije, s katero želijo spodbuditi skrb za ustno higieno zlasti pri najmlajših. S tem namenom so nastale »Zgodbice za zdrav nasmeh«, ki so del akcije »Zdrav nasme

  • Delovna mesta tedna

    Objavljeno: petek, 26. april, 2019

    Če nameravate praznike, ki so pred vrati, izkoristiti tudi za iskanje nove službe, preverite MM-ov izbor delovnih mest tedna.

  • Naj se vaš pes polula na naš oglas

    Objavljeno: četrtek, 25. april, 2019

    Pri Nestléjevi blagovni znamki Purina so se domislili inovativnega načina, da bi lastniki psov opazili njihove oglasne table. »Naj se vaš pes polula na naš oglas,« pozivajo. Na ta način lahko izvejo,

  • Šport TV v znamenju hokeja

    Objavljeno: sreda, 24. april, 2019

    Na Šport TV bodo gledalci zadnje dni aprila in maja lahko spremljali svetovno prvenstvo v hokeju, in sicer vse dvoboje slovenske reprezentance kot tudi vse druge dvoboje v skupini.

  • Intersport: »Šport jemlje dih«

    Objavljeno: sreda, 24. april, 2019

    Intersport, trgovec s športno opremo, je pred dvajsetimi leti odprl svojo prvo prodajalno v Sloveniji. Ob jubileju so v sodelovanju z oglaševalsko agencijo BPCS pripravili televizijski oglas, v katere

  • Anže Kopitar, ambasador znamke Mercedes-Benz, piše novo zgodbo

    Objavljeno: torek, 23. april, 2019

    V Anžetu Kopitarju je podjetje Autocommerce našlo osebo, ki predstavlja in živi vrednote znamke Mercedes-Benz. Našega najboljšega hokejista so prepričali predvsem njeni športni terenci.

  • Mali junaki iz Hollywooda na 08Diggit

    Objavljeno: torek, 23. april, 2019

    Kar se je začelo kot start-upovski projekt dveh Slovencev, je preraslo v uspešno blagovno znamko, ki navdušuje tudi v tujini. Zadnji uspeh Malih junakov je »prodor« v Hollywood, kjer so s personalizir

  • Opazili smo: E-Media predstavila nove oglasne površine

    Objavljeno: torek, 23. april, 2019

    Opazili smo poseben način oglaševanja, steklene razstavne bokse, ki so v domeni agencije E-Media. Doslej so naročnikom ponudili rešitev od ideje do izvedbe in uspešno izpeljali že nekaj odmevnih oglaš

  • Trenutek za žar legende

    Objavljeno: petek, 19. april, 2019

    Po tem ko so nas nekaj časa pustili ugibati in je bila oglaševalska akcija še v dražilni fazi, smo končno izvedeli, kaj oglašujeta Darko Klemen, zmagovalec oddaje MasterChef 2016, in Miha Brajnik, ede

  • Burberry in digitalizacija prestiža

    Objavljeno: petek, 19. april, 2019

    Številne prestižne blagovne znamke stavijo na nedostopnost. A ne britanska modna hiša Burberry. Z načetim ugledom ob pogosti spremljavi pridevnikov »postarani« in »dotrajani« sredi devetdesetih let pr

  • Dobri, lepi in hudobni velikonočni oglasi

    Objavljeno: petek, 19. april, 2019

    Predvsem v Veliki Britaniji in ZDA podobno kot za božične praznike blagovne znamke merijo oglaševalske mišice tudi v času Velike noči. Ob tej priložnosti smo zbrali nekaj vidnejših oglasov novejšega i

  • Človeških src ni na zalogi

    Objavljeno: petek, 19. april, 2019

    Agencija Mediaplus Group ter nemška fundacija Über Leben sta združili moči in ustvarili oglaševalsko akcijo, s katero želita opozoriti na to, da v Nemčiji primanjkuje organov, zaradi česar ljudje umi