• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Iskalnik

  • 29. SOF: Mladi kreativci, oder je pripravljen!

    Objavljeno: ponedeljek, 17. februar, 2020

    Tudi na letošnjem Slovenskem oglaševalskem festivalu (SOF) bo tekmovanje za najboljše mlade kreativce do 30. leta starosti. Prijavite se lahko do 16. marca 2020, zmagovalci pa bodo znani na podelitvi

  • Jure Korenč zdaj kreativni direktor v Agenciji 101

    Objavljeno: ponedeljek, 17. februar, 2020

    Jure Korenč je postal del ekipe kreativnih direktorjev v Agenciji 101, kjer je bil sicer zadnji dve leti tekstopisec.

  • Leto kupca in novih izzivov

    Objavljeno: četrtek, 13. februar, 2020

    Novo leto, novi začetki in podvigi. V naslednjem letu bo tehnologija še naprej napredovala s hitrim tempom, vendar pa obenem obstaja tudi odpor proti povečani digitalizaciji in avtomatizaciji interak

  • »Kriza« zaradi nedelujočega interneta

    Objavljeno: sreda, 12. februar, 2020

    Ali imamo lahko »krizo« zaradi nedelujočega interneta, kot jo imajo odvisniki od drog? Pri letalski družbi American Airlines pravijo, da lahko, a ne na njihovih letalih.

  • Pivo ni le za moške in koktajli niso le za ženske

    Objavljeno: ponedeljek, 10. februar, 2020

    Heineken z duhovitim oglasom »Na zdravje vsem« (»Cheers To All«) razbija spolne stereotipe o pitju piva in drugih alkoholnih pijač.

  • Formitas postal ambasador »goodvertisinga« v regiji

    Objavljeno: ponedeljek, 10. februar, 2020

    Koncept trajnostnih pristopov v poslovanju oziroma »goodvertisinga« v agenciji Formitas navajajo kot svojo strateško usmerjenost za leto 2020.

  • 9. Outstanding: Zmagovalna dela slovenskega zunanjega oglaševanja

    Objavljeno: petek, 7. februar, 2020

    Agencije Pristop, BPCS, Matej Koren Studio, Publicis in Agencija 101 so s svojimi kreativnimi rešitvami v zunanjem oglaševanju najbolj prepričale žirijo 9. Outstandinga.

  • Nove sodelavce iščejo Celtra, Pristop, Atlantic Grupa, Goat Story in drugi

    Objavljeno: petek, 7. februar, 2020

    Ustvarjalci vsebin, potrebujejo vas! Med njimi tudi »vroča« podjetja, ko sta Celtra in Goat Story, da o tradicionalnih družbah z bogato marketinško zapuščino niti ne govorimo ... Skratka, beseda tedna

  • Agenciji Herman & partnerji se je pridružila Nina Tanhofer

    Objavljeno: četrtek, 6. februar, 2020

    Nina Tanhofer bo kot direktorica digitalnih projektov Herman & partnerji skrbela za t. i. vizijo digilognega.

  • TripAdvisor v minimalistični preobleki

    Objavljeno: četrtek, 6. februar, 2020

    Namen prenove vizualne identitete je bil predvsem poenostavitev podobe brez izgube osebnosti. Da je newyorška agencija Mother Design dobro opravila svoje delo, se strinjajo tudi umetniški direktorji M

  • Opazili smo: Vsemogočni bankirji

    Objavljeno: četrtek, 6. februar, 2020

    V sklopu januarskih Proglasov v tedniku Mladina je pet slovenskih oglaševalskih agencij izrazilo svoje stališče glede vpliva finančnih institucij na vsakodnevno življenje ljudi. Za MM so pojasnile, ka

  • Nogomet je precej več kot samo igra na igrišču

    Objavljeno: sreda, 5. februar, 2020

    V Nogometni hiši zabave so s povezovalno močjo najbolj postranske stvari na svetu zasnovali edinstven koncept v Evropi. Direktor Vedran Smiljanić poudarja, da ne gre le za nogometno zabavišče, ampak s