• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Iskalnik

  • »Razgled je za en drek!«

    Objavljeno: ponedeljek, 24. junij, 2019

    Dunajska turistična organizacija se je oglaševanja avstrijske prestolnice lotila na zelo drzen način. Oglaševalska akcija »Oglej si Dunaj, ne #Dunaj«, ki stavi predvsem na zunanje oglaševanje, se odkr

  • 33. Epica: »Ljubezen do samega sebe? Pustite jo za druga tekmovanja.«

    Objavljeno: ponedeljek, 24. junij, 2019

    Organizatorji Epice, edinega oglaševalskega tekmovanja, kjer prijavljena dela ocenjujejo novinarji in uredniki marketinških publikacij, so pred njegovo novo izvedbo razkrili spremljajočo oglaševalsko

  • Sinhronizacija ustnic, kot je še niste videli

    Objavljeno: petek, 21. junij, 2019

    Blagovna znamka ženskih higienskih izdelkov Libresse in agencija AMV BBDO z akcijo »Viva La Vulva« znova razbijata tabuje, tokrat o »popolnem« videzu ženskih genitalij. Akcija je tudi prepričala žirij

  • Cannes Lions 2019: Levi za kreativnost in učinkovitost

    Objavljeno: četrtek, 20. junij, 2019

    Na tretji podelitvi kanskih levov v tem tednu so na vrsto prišla dela, ki vzpostavljajo standarde na področju kreativnosti in učinkovitosti.

  • »Laško izziv« med finalisti za nagrade Euro Effie 2019

    Objavljeno: sreda, 19. junij, 2019

    Večkrat nagrajeno akcijo »Laško izziv«, ki jo je za Pivovarno Laško zasnovala agencija Luna TBWA, je med 36-imi finalisti evropskega tekmovanja za tržnokomunikacijsko učinkovitost Euro Effie 2019. Je

  • Cannes Lions 2019: Podeljeni levi za obrtno odličnost in zabavno industrijo

    Objavljeno: sreda, 19. junij, 2019

    Na drugi podelitvi nagrad na mednarodnem festivalu kreativnosti Cannes Lions, ki je zdaj v polnem zamahu, so slavili mojstrstvo, veščine in nadarjenost, temelje vsake odlično izvedene ideje. Vse to so

  • Ko Ed Sheeran dobi na krožnik kečap, nastane »Edčap«

    Objavljeno: sreda, 19. junij, 2019

    Blagovna znamka kečapa Heinz v novem oglasu poudarja, da je pevec Ed Sheeran njihov oboževalec številka ena in da si vsaka restavracija zasluži steklenico Heinza.

  • Cannes Lions 2019: Hrvaškemu Studiu Sonda bronasti lev

    Objavljeno: torek, 18. junij, 2019

    Studio Sonda je bronasto nagrado v tekmovalni skupini panožnih veščin (industry craft) prejel za oblikovanje etikete vin Piquentum.

  • Cannes Lions 2019: Med zmagovalnimi tudi Nikejev oglas s Colinom Kaepernickom

    Objavljeno: torek, 18. junij, 2019

    Sinoči so na mednarodnem festivalu kreativnosti Cannes Lions podelili prve leve, med drugim za tiskane oglase, zunanje oglaševanje in oblikovanje. Provokativni oglas z igralcem ameriškega nogometa Col

  • 26. Zlati boben predstavil novo vizualno identiteto in odprl prijave del

    Objavljeno: torek, 18. junij, 2019

    S sloganom Kreativnost za spremembe (ang. Creativity 4 Change) se mednarodni festival kreativnosti Zlati boben vsebinsko osredotoča na »oglaševanje za boljši jutri«. Celostna grafična podoba je delo a

  • Cannes Lions 2019: Slovenske agencije brez velikih pričakovanj

    Objavljeno: ponedeljek, 17. junij, 2019

    Kot smo že poročali, se slovenske agencije na svetovnem prvenstvu oglaševanja za nagrade potegujejo s skupno 17 prijavami. Tik pred prvimi podelitvami smo se pozanimali o njihovih pričakovanjih. Visok

  • Dogodki tedna

    Objavljeno: ponedeljek, 17. junij, 2019

    Ta teden bo velik del pozornosti oglaševalskega sveta uprta v Cannes, kjer se začenja 66. mednarodni festival kretivnosti Cannes Lions, dva zanimiva dogodka pa bosta tudi v Ljubljani.