• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Iskalnik

  • Dejan Turk: V tej krizi tekmujete s konkurenti in virusom

    Objavljeno: četrtek, 7. maj, 2020

    Zdaj je čas, da podjetja in njihova vodstva (p)ostanejo predvsem človeška, meni Dejan Turk, presednik uprave A1 Slovenija in Vip Mobile Srbija. Tudi vsaka tehnološka sprememba se začne in konča pri čl

  • Moč zgodb ali ko pero postaja močnejše od meča

    Objavljeno: sobota, 25. april, 2020

    »Zgodbarjenje ni posel kot vsak drug; s pripovedovanjem pravih zgodb, ki se dotaknejo čustev, dejansko izstopate,« pravi Dušan Waldhütter, ki je pravkar izdal knjigo o tem, kako poiskati »svojo zgodbo

  • »Milenijci smo zvesti le blagovnim znamkam z višjim poslanstvom«

    Objavljeno: ponedeljek, 16. marec, 2020

    Čeprav je zvestoba blagovnim znamkam v dobi digitalnih medijev zelo izmuzljiva zadeva, pa je Phil Kemish, mladi britanski strokovnjak za komunikacijo na družbenih omrežjih, prepričan, da je ni nemogoč

  • FM: »Še vedno upamo, da pozno pomladanska sezona dogodkov ni popolnoma odpovedana«

    Objavljeno: petek, 13. marec, 2020

    V FM Agenciji po besedah direktorja Jake Gornika ne beležijo odpovedi večjih dogodkov, a s partnerji vseeno iščejo nadomestne termine. Tudi njemu smo zastavili enaka vprašanja kot prejšnjim sogovornik

  • »Nikoli ne spustim noge z gasa«

    Objavljeno: sobota, 7. marec, 2020

    Nils Adriaans je bil odgovorni urednik nizozemske marketinške revije Creatie, pred letom dni pa je soustanovil agencijo za vsebinski marketing Morning + Story. Vmes je kar dve leti »lovil« Davida Drog

  • Zakaj so se oglaševalski možgani tako skisali?

    Objavljeno: sreda, 26. februar, 2020

    Kakovost oglasov je v zadnjih desetih letih občutno padla. S tem pa se je znižala tudi stopnja intenzivnosti čustev, ki jih oglasi vzbudijo v ljudeh, ugotavlja Will Goodhand, komercialni direktor v br

  • Srečni zaposleni vplivajo na blaginjo celotne države

    Objavljeno: sreda, 19. februar, 2020

    »Najuspešnejša so tista podjetja, ki se osredotočajo na merjenje zadovoljstva zaposlenih in skrbijo za izboljšanje njihovega počutja,« pravi Meik Wiking, danski »evangelist« sreče. Pred leti je začel

  • »Pogoj za dober izdelek je vedno kemija ekipe«

    Objavljeno: sreda, 15. januar, 2020

    Tokrat smo se pogovarjali s predstavnikom mlajše generacije režiserjev televizijskih oglasov, Juretom Dostalom. Torej, z enim od tistih kreativcev, ki so si izkušnje nabirali ob zgodbah starejših kole

  • Menedžerka za marketing mesta Ljubljana

    Objavljeno: ponedeljek, 6. januar, 2020

    Če v zadnjih letih vašo pozornost pritegujejo domiselni plakati, ki Ljubljančane ozaveščajo, kako lahko sami prispevajo k večji kakovosti življenja v mestu, je za to zaslužna tudi Karmen Žirovnik, ki

  • Spremeniti morate način svojega razmišljanja o tehnologiji!

    Objavljeno: petek, 3. januar, 2020

    Čeprav je digitalna preobrazba postala stalnica v terminologiji marsikaterega tradicionalnega podjetja, pa je razumevanje, katere spremembe sploh zahteva, še vedno zelo pomanjkljivo. Če bodo ta podjet

  • Novi MM: (Novo) desetletje

    Objavljeno: torek, 31. december, 2019

    Na naslovnici dvojne, januarsko-februarske številke Marketing magazina je David Droga, znani avstralski kreativec in ustanovitelj oglaševalske agencije Droga5. Preverite, zakaj se povsem upravičeno po

  • Marketing kot televizijska serija

    Objavljeno: ponedeljek, 23. december, 2019

    Po mnenju Carlijn Postma, ustanoviteljice agencije The Post s sedežem na Nizozemskem, se lahko marketingarji marsikaj naučijo od Hollywooda. Tako imenovani fenomen »binganja«, verižnega gledanja treh