• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Iskalnik

  • Marketing ima moč razveseljevati, prepričevati in navdihovati ljudi

    Objavljeno: petek, 10. maj, 2019

    Za Cornelio Camondo, direktorico marketinga v skupini Helios, ki združuje številne znane blagovne znamke barv in premazov, je marketing s svojo povezovalno vlogo srce podjetja. Čeprav ima sama pisarno

  • »Ne delajte trdo, delajte pametno«

    Objavljeno: četrtek, 18. april, 2019

    Robert Craven je svetovalec digitalnim agencijam in zagovarja t. i. radikalno odkritost ter neustrašno svetovanje. Pri njem ni prostora za sprenevedanje, saj naročnikom vedno pove, karjim gre, tudi za

  • Dunking Devils: Tisti, ki delajo »nore« stvari

    Objavljeno: sreda, 17. april, 2019

    Akrobatsko skupino Dunking Devils je Slovenija spoznala leta 2011 v oddaji Slovenija ima talent, letos pa praznujejo že svojo deseto obletnico. Obeležili jo bodo na svoj način: z nečim »norim« in nepo

  • Ključne so vrednote!

    Objavljeno: ponedeljek, 8. april, 2019

    Kamenko Kesar je zanimiv človek. Pred leti je vzpostavil marketing v podjetju Microsoft za jadransko regijo, je lastnik uspešne marketinške agencije Adrema, bil je direktor marketinga za Outfit 7, še

  • Umetna inteligenca in lažne novice so največji izziv (tudi) za komunikatorje

    Objavljeno: sreda, 27. marec, 2019

    Nina Tomažin Bolcar je sicer diplomirana arhitektka, a je svoje življenjsko poslanstvo našla na področju tržnega komuniciranja. Od februarja 2006 je lastnica in vodja agencije Propiar, decembra lani p

  • Vsi zaposleni gradijo podjetje

    Objavljeno: četrtek, 7. marec, 2019

    Mag. Aleksander Salkič, direktor korporativnega komuniciranja na Petrolu, na LSPR predava o upravljanju komuniciranja z zaposlenimi. Zastavili smo mu nekaj vprašanj o internem komuniciranju in njegove

  • »Družbeno sodelovanje je prihodnost dela«

    Objavljeno: četrtek, 7. februar, 2019

    V podjetjih prihodnosti s fluidno organizacijo se bodo spremenile tudi zahteve do (internih) komunikatorjev. Ti se bodo v večji meri morali posvetiti poučevanju svojih kolegov, kako komunicirati preko

  • »Potrošnike je treba razumeti skozi njihove oči, ne svoje«

    Objavljeno: ponedeljek, 28. januar, 2019

    Za Matijo Geržino, vodjo prodaje in marketinga v podjetju FrodX, je resnično dobra storitev tista, ki reši problem prejemnika, hkrati pa presega njegova pričakovanja. V pogovoru nam je pojasnil, kakšn

  • Pametna poslovna poteza v pravem času

    Objavljeno: petek, 18. januar, 2019

    Tako Davor Bruketa in Nikola Žinić, ustanovitelja nekoč najboljše neodvisne oglaševalske agencije v regiji, racionalno pospremita dejstvo, da sta jo prodala agencijski mreži Grey. Po besedah Brukete s

  • Kaj se oglaševanje lahko nauči od zabavne industrije?

    Objavljeno: četrtek, 17. januar, 2019

    Laurence Vincent je zagotovo prava oseba, pri kateri lahko poiščemo odgovor na to vprašanje. Je direktor znamčenja pri United Talent Agency, ki zastopa številne slavne osebnosti in jim pomaga pri izgr

  • »Z ekipo, ki želi in hoče, je vse mogoče«

    Objavljeno: ponedeljek, 31. december, 2018

    Dr. Karmen Rodman je pred poldrugim letom v podjetju Pivka perutninarstvo prevzela vodenje strateškega marketinga, vključno z upravljanjem dveh ključnih blagovnih znamk podjetja, Delamaris in Pivka. Z

  • V trendu so prilagodljivi delovni prostori, ki zaposlenim nudijo možnost izbire

    Objavljeno: četrtek, 20. december, 2018

    Delovno okolje mora omogočati zaposlenim, da delajo po svojih najboljših sposobnostih, hkrati pa jim zagotavljati dobro počutje. Vodilni si praviloma želijo trajnostnih in stroškovno učinkovitih objek