• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Iskalnik

  • Odprta kuhna: Blagovna znamka, ki je postala način življenja

    Objavljeno: ponedeljek, 20. maj, 2019

    Zgodba o tem, kako se je začela Odprta kuhna, je bila povedana že velikokrat. Eden od povodov zanjo je bil tudi ta, da sta Alma in Lior Kochavy dobila navdih pri t. i. »food marketih«, torej kulinarič

  • »Prenehajte me klicati Jennyfer«

    Objavljeno: torek, 14. maj, 2019

    Francoska modna znamka Jennyfer se po dvajsetih letih vrača z novo oglaševalsko akcijo, v kateri med drugim sporočajo, da so pripravljeni na drastične spremembe.

  • Mladinska knjiga krepi področje digitalnega marketinga

    Objavljeno: torek, 14. maj, 2019

    Založba Mladinska knjiga ima dve novi sodelavki – Andrejo Počkaj, ki bo pokrivala področje vsebinskega marketinga, in Živo Jalovec, ki bo skrbela predvsem za spletni nastop blagovne znamke Cankarjeva

  • »Privilegij je biti prav v ospredju digitalne revolucije«

    Objavljeno: ponedeljek, 13. maj, 2019

    Tako nam je Nicola Mendelsohn, podpredsednica za regijo EMEA pri Facebooku, odgovorila na vprašanje, kaj jo po petih letih dela pri tehnološkem velikanu še vedno najbolj navdušuje pri njenem delu. Pri

  • Vplivnežem zaupa le skromen delež ljudi

    Objavljeno: petek, 10. maj, 2019

    Čeprav je spletnih vplivnežev vedno več, podatki kažejo, da jim javnost ne zaupa ravno najbolj. Le štirje odstotki uporabnikov spleta pravijo, da jim verjamejo, medtem ko jih je nekoliko več (8 odstot

  • Bosta Harry in Meghan sprožila nov trend na Instagramu?

    Objavljeno: sreda, 8. maj, 2019

    Britanska kraljeva družina je dobila novega člana in glede na to, da princ Harry in njegova Meghan pogosto odstopata od tradicionalnih zapovedi monarhije, ne preseneča, da sta rojstvo sina naznanila n

  • Priljubljenost družbenih omrežij v Srbiji: Facebook pada, Instagram (še vedno) raste

    Objavljeno: sreda, 24. april, 2019

    Srbska agencija Pioniri je v sodelovanju z raziskovalno družbo Smart Plus Research že tretje leto zapored izvedla raziskavo Social Serbia. Njen cilj je nuditi vpogled v število uporabnikov družbenih o

  • Naročnine, ki so obnorele svet

    Objavljeno: sreda, 17. april, 2019

    Presenečenje enkrat na mesec, filmi na konici prstov, mobilnost na dosegu roke ... Naročniški modeli osvajajo svet.

  • »Televizija je maraton, šprint je samo zvečer«

    Objavljeno: četrtek, 4. april, 2019

    Dnevno-informativna oddaja Svet na Kanalu A letos praznuje 12 let od začetka predvajanja. Z voditeljema Nušo Lesar in Gregorjem Trebušakom smo se pogovarjali o njunih voditeljskih začetkih, novi vlogi

  • Manj je več

    Objavljeno: sreda, 3. april, 2019

    Z Mileno Jakovljević, predsednico žirije 08DIGGITA, smo se pogovarjali o novostih v tekmovalnem delu in aktualnem dogajanju v digitalnem svetu.

  • Bodo tudi v letu 2019 družbena omrežja še cvetela?

    Objavljeno: ponedeljek, 25. marec, 2019

    Družbena omrežja, še posebej Facebook, so lani pretresale afere, ki jim še kar ni videti konca. Kako močno je to načelo zaupanje uporabnikov? Kako smotrna je v dobi lažnih novic, pomanjkanja transpare

  • Podatki ne omejujejo kreativnosti!

    Objavljeno: ponedeljek, 18. marec, 2019

    Tudi komunikatorji lahko velike količine podatkov, ki jih porajajo družbena omrežja, izkoristijo za učinkovitejše doseganje ciljev, je prepričan Philip Lynch, direktor britanskega raziskovalnega podje