• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Iskalnik

  • Mozaik s srcem

    Objavljeno: četrtek, 22. avgust, 2019

    Na letošnjem Sarajevskem filmskem festivalu so razkrili končni izdelek (umetniškega) projekta »Največjega srca v Sarajevu«, ki ga sestavljajo fotografije oboževalcev.

  • Igra kot podlaga za zdravstvene raziskave

    Objavljeno: četrtek, 22. avgust, 2019

    Se še spomnite mobilne igre za boj proti demenci Sea Hero Quest, ki je leta 2016 navduševala na oglaševalskih tekmovanjih? Če so kreativnost njenih ustvarjalcev potrdile številne žirije, pa je njeno u

  • Kolo iz recikliranih kavnih kapsul

    Objavljeno: ponedeljek, 19. avgust, 2019

    Švedska blagovna znamka Vélosophy je združila moči z Nespressom in iz odpadnih kavnih kapsul izdelala omejeno serijo koles.

  • s.Oliver ob svoji 50-letnici stopa po poti trajnostnega razvoja

    Objavljeno: ponedeljek, 5. avgust, 2019

    Vse več blagovnih znamk se zaveda, da je trajnostni razvoj njihova prihodnost. Med njima je tudi modna znamka s.Oliver, ki se je zavezala, da bodo do leta 2030 vsi njihovi izdelki narejeni samo iz org

  • Heineken (tudi) v Sloveniji še utrjuje svojo zavezo k odgovornemu pitju alkohola

    Objavljeno: četrtek, 1. avgust, 2019

    Pivovarna Laško Union (PLU, del skupine Heineken) je z julijem postala proizvajalka brezalkoholnega piva Heineken 0.0. Hkrati so v pivovarni napovedali številne aktivnosti pri ozaveščanju o odgovorne(

  • Epica odslej nagrajuje tudi projekte za enakost spolov

    Objavljeno: ponedeljek, 29. julij, 2019

    Organizatorji Epice, edinega oglaševalskega tekmovanja, kjer prijavljena dela ocenjujejo novinarji in uredniki marketinških publikacij, uvajajo novo tekmovalno skupino. Namenjena je nagrajevanju oglaš

  • Velika nagrada Cannes Lions: »Kreditna kartica z ogljikovim limitom«

    Objavljeno: petek, 26. julij, 2019

    Veliko nagrado v tekmovalni skupini kreativne spletne trgovine je dobila »Kreditna kartica z ogljikovim limitom« (»Do Black – The Carbon Limit Credit Card«) za švedsko finančno-tehnološko podjetje Doc

  • Kje si (če nisi na Facebooku)?

    Objavljeno: četrtek, 25. julij, 2019

    Želela sem si stopiti v stik z znanko, ki jo stalno srečujem na ulici in ji obljubljam, da ji bom poslala neke spletne povezave. Seveda nimam njene telefonske številke kot tudi številk drugih ljudi, s

  • Zara do leta 2025 napovedala prehod iz hitre v trajnostno modo

    Objavljeno: torek, 23. julij, 2019

    Zara, španski modni velikan in simbol hitre mode, se je uradno zavezal, da bodo do leta 2025 vse njihove kolekcije izdelane iz razgradljivih materialov.

  • KLM: Letite odgovorno!

    Objavljeno: petek, 12. julij, 2019

    Nizozemska letalska družba KLM si z oglaševalsko akcijo »Letite odgovorno« (očitno) pljuva v lastno skledo s tem, da celotno letalsko industrijo poziva k manj letenja. Pa si res?

  • Kaj bo, če izgubimo pljuča planeta?

    Objavljeno: sreda, 10. julij, 2019

    Okoljevarstvena organizacija Greenpeace in belgijska agencija Duval Guillaume sta te dni v Amsterdamu opozorila na nevarnost krčenja amazonskega gozda z »nadomestilom« ikoničnega napisa »I Amsterdam«.

  • Kupujte manj, pa tisto bolj kakovostno

    Objavljeno: petek, 5. julij, 2019

    To je nasvet Tee Hegeduš, odgovorne urednice revije Gloss, ki se v zadnjih letih po akademski plati posveča trajnostni modi. Ta v nasprotju s hitro modo, ki je preplavila tudi slovenske trgovine, post