• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Iskalnik

  • KLM: Letite odgovorno!

    Objavljeno: petek, 12. julij, 2019

    Nizozemska letalska družba KLM si z oglaševalsko akcijo »Letite odgovorno« (očitno) pljuva v lastno skledo s tem, da celotno letalsko industrijo poziva k manj letenja. Pa si res?

  • Kaj bo, če izgubimo pljuča planeta?

    Objavljeno: sreda, 10. julij, 2019

    Okoljevarstvena organizacija Greenpeace in belgijska agencija Duval Guillaume sta te dni v Amsterdamu opozorila na nevarnost krčenja amazonskega gozda z »nadomestilom« ikoničnega napisa »I Amsterdam«.

  • Kupujte manj, pa tisto bolj kakovostno

    Objavljeno: petek, 5. julij, 2019

    To je nasvet Tee Hegeduš, odgovorne urednice revije Gloss, ki se v zadnjih letih po akademski plati posveča trajnostni modi. Ta v nasprotju s hitro modo, ki je preplavila tudi slovenske trgovine, post

  • Pepsijev korak k čistejšemu okolju

    Objavljeno: sreda, 3. julij, 2019

    O škodljivem vplivu plastike na okolje je povedano že vse, zato mnoga podjetja iščejo alternativne rešitve. Pri Pepsiju so se odločili, da bodo vodo znamke Aquafina namesto v plastenkah kmalu prodajal

  • Ko to, da si najboljši, ni pozitivno

    Objavljeno: ponedeljek, 1. julij, 2019

    Francoska dobrodelna organizacija 30 millions d'amis je predstavila ganljiv oglas, v katerem opozarjajo na veliko število ljudi, ki (zlasti poleti, v času dopustov) zapustijo svoje domače ljubljenčke.

  • Arnold Schwarzenegger kot prodajalec avtomobilov

    Objavljeno: četrtek, 27. junij, 2019

    Nekdanjemu kalifornijskemu guvernerju tudi v 71. letu starosti ni dolgčas. Tokrat – zamaskiran in z lažnimi brki – nastopa v oglasu neprofitne organizacije Veloz v podobi prodajalca rabljenih avtomobi

  • Cannes Lions 2019: Burger Kingu že druga velika nagrada

    Objavljeno: petek, 21. junij, 2019

    Tudi na četrti podelitvi nagrad v Cannesu so slavila dela, za katere člani žirij trdijo, da premikajo meje, saj so inovativna, drzna in unikatna. Takšen je tudi »Whopperjev obvoz«, ki je kupce domisel

  • DIGGIT uspešno po poti do ničelne stopnje odpadkov

    Objavljeno: sreda, 19. junij, 2019

    Organizatorji konference 08DIGGIT so si letos med drugim zadali, da bi bil dogodek čim bolj okolju prijazen. Eno od načel dogodka je bilo »recikliraj«, hkrati pa je eden od ciljev, da bi v nekaj letih

  • »Imam občutek, da je v Sloveniji spet 'seksi' ukvarjati se z oglaševanjem«

    Objavljeno: ponedeljek, 17. junij, 2019

    »Včasih mi grejo prav mravljinci po koži, ko gledam, kaj delajo moji kolegi v Sloveniji,« je nad slovenskimi oglasi navdušen Anže Jereb, ki je vodil letošnjo žirijo za nagrade SOF. Sam je Slovenijo že

  • 4 kids and us: od potrebe do posla

    Objavljeno: petek, 14. junij, 2019

    V Radečah smo obiskali podjetje z naravno kozmetiko 4 kids and us. Uspeh Vanje in Jureta Rainerja ni prav običajna podjetniška zgodba, delček katere ste sicer imeli priložnost spoznati v okviru projek

  • Resnica se začne na lokalni ravni

    Objavljeno: četrtek, 13. junij, 2019

    Po skoraj 170 letih poročanja o novicah z vsega sveta se je New York Times lotil oglaševalske akcije, ki so jo poimenovali »The Truth is Local« (»Resnica je lokalna«). V njej so se posvetili petim okr

  • Evianovi malčki so nazaj

    Objavljeno: četrtek, 13. junij, 2019

    Mineralna voda Evian je v svojo novo oglaševalsko akcijo znova vključila malčke, ki so del njihovih oglasov že več kot desetletje. Predstavljajo namreč mladostno sproščenost, za kar se ta blagovna zna