• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Iskalnik

  • Projekt »Klic osamljenosti«: ko je vedenje znamke pomembnejše od sporočanja

    Objavljeno: sreda, 3. junij, 2020

    Čeprav se zdi, da smo v današnjih časih zahvaljujoč tehnologiji izjemno povezani drug z drugim, pa ne more nič nadomestiti osebnega stika. Ker se številni ljudje še vedno počutijo osamljene in se zato

  • Ko Nike zanika svoj slogan

    Objavljeno: torek, 2. junij, 2020

    Nike se je na proteste v ZDA odzval z oglaševalsko akcijo, s katero se je odločno postavil na stran nasprotnikov rasizma in policijskega nasilja.

  • Kreativec, ki je svet okužil s koronalogotipi

    Objavljeno: sobota, 30. maj, 2020

    Da lahko dobra ideja v dobi digitalizacije in globalizacije preseže vse meje, je na lastni koži izkusil tudi Jure Tovrljan, kreativni direktor v agenciji AV studio. V času prisilne osamitve je nekaj u

  • V mestu in naravi nismo sami

    Objavljeno: sreda, 27. maj, 2020

    V Mestni občini Ljubljana pod okriljem družbenoodgovorne akcije »Človek, čuvaj svoje mesto« tudi letos z različnimi aktivnostmi opozarjajo na pomen spoštovanja skupnega javnega prostora.

  • Kako lahko pomagate uresničevati sanje svojih strank?

    Objavljeno: torek, 26. maj, 2020

    To je ključno vprašanje, ki bi si ga moralo v »novi normalnosti« zastavljati vsako podjetje, če želi strankam nuditi odlično – ne le potrošniško, temveč človeško – izkušnjo, meni Steven Van Belleghem,

  • Opazili smo: MOL bo kosil, a šele, ko se bodo čebele najedle

    Objavljeno: petek, 22. maj, 2020

    Ob 20. maju, ko obeležujemo svetovni dan čebel, so v Mestni občini Ljubljana (MOL) predstavili akcijo ozaveščanja o pomenu pozne košnje za čebele, ki so jo poimenovali »Pokosili bomo, ko se bodo čebel

  • Program #EMKrepi za zagon slovenskega malega gospodarstva

    Objavljeno: sreda, 20. maj, 2020

    Slovenska agencija za mlade (SLOAM) predstavlja družbenoodgovorno akcijo #EMKrepi, v okviru katere podjetnikom do konca avgusta 2020 ponuja brezplačno izpostavitev njihovih dejavnosti in večjo prepozn

  • Kako bo NLB podprla lokalno gospodarstvo

    Objavljeno: ponedeljek, 18. maj, 2020

    NLB želi s pobudo »Okvir pomoči« pomagati malim podjetnikom v Sloveniji in regiji. S partnerskimi družbami POP TV, Europlakat in Mastercard jim bodo podarili oglasni prostor, da bi lahko dosegli čim v

  • Opazili smo: Mestni plakati v podporo umetnosti

    Objavljeno: ponedeljek, 18. maj, 2020

    Zavarovalnica Triglav, fotografsko gibanje Fotogank in TAM-TAM s skupnim projektom opozarjajo na pomembnost umetnosti.

  • V mrzličnem iskanju idealnega ravnovesja med delom od doma in družinskimi obveznostmi

    Objavljeno: petek, 15. maj, 2020

    Številne zaposlene je v času pandemije pričakal povsem nov delovnik, saj so morali doma sočasno manevrirati med različnimi vlogami – od predanega delavca do skrbnika otrok in celo njihovega učitelja.

  • Lušt: »Vztrajali smo pri svoji blagovni znamki«

    Objavljeno: četrtek, 14. maj, 2020

    Na današnjem ZooMMinarju 30' smo gostili Kristjana Magdiča, predstavnika podjetja Paradajz, ki nam je razkril marsikatero zanimivost o slovenski blagovni znamki pradižnikov Lušt. Med drugim tudi to, k

  • Ko se modna revija preseli v zavetje doma

    Objavljeno: ponedeljek, 11. maj, 2020

    Slovenska oblikovalka Janja Videc se je trenutnim razmeram prilagodila s predstavitvijo svoje nove kolekcije oblačil na virtualni modni reviji. Verjame, da je koronakriza velika priložnost za majhne,