• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Iskalnik

  • Sinhronizacija ustnic, kot je še niste videli

    Objavljeno: petek, 21. junij, 2019

    Blagovna znamka ženskih higienskih izdelkov Libresse in agencija AMV BBDO z akcijo »Viva La Vulva« znova razbijata tabuje, tokrat o »popolnem« videzu ženskih genitalij. Akcija je tudi prepričala žirij

  • Cannes Lions 2019: Levi za kreativnost in učinkovitost

    Objavljeno: četrtek, 20. junij, 2019

    Na tretji podelitvi kanskih levov v tem tednu so na vrsto prišla dela, ki vzpostavljajo standarde na področju kreativnosti in učinkovitosti.

  • DIGGIT uspešno po poti do ničelne stopnje odpadkov

    Objavljeno: sreda, 19. junij, 2019

    Organizatorji konference 08DIGGIT so si letos med drugim zadali, da bi bil dogodek čim bolj okolju prijazen. Eno od načel dogodka je bilo »recikliraj«, hkrati pa je eden od ciljev, da bi v nekaj letih

  • Cannes Lions 2019: Hrvaškemu Studiu Sonda bronasti lev

    Objavljeno: torek, 18. junij, 2019

    Studio Sonda je bronasto nagrado v tekmovalni skupini panožnih veščin (industry craft) prejel za oblikovanje etikete vin Piquentum.

  • Cannes Lions 2019: Med zmagovalnimi tudi Nikejev oglas s Colinom Kaepernickom

    Objavljeno: torek, 18. junij, 2019

    Sinoči so na mednarodnem festivalu kreativnosti Cannes Lions podelili prve leve, med drugim za tiskane oglase, zunanje oglaševanje in oblikovanje. Provokativni oglas z igralcem ameriškega nogometa Col

  • 26. Zlati boben predstavil novo vizualno identiteto in odprl prijave del

    Objavljeno: torek, 18. junij, 2019

    S sloganom Kreativnost za spremembe (ang. Creativity 4 Change) se mednarodni festival kreativnosti Zlati boben vsebinsko osredotoča na »oglaševanje za boljši jutri«. Celostna grafična podoba je delo a

  • Novo vodstvo Effie Slovenija 2020

    Objavljeno: torek, 18. junij, 2019

    Jubilejno, deseto izvedbo Effie Slovenija 2020, nagrade za tržno-komunikacijsko učinkovitost, bosta vodila predsednica Vesna Marđonović in strokovni direktor Mitja Tuškej. Novo vodstvo bo že ta teden

  • Cannes Lions 2019: Hrvaški Studio Sonda v ožjem izboru za oblikovanje embalaže

    Objavljeno: ponedeljek, 17. junij, 2019

    Hrvaški Studio Sonda je v zadnjem letu prejel že precej uglednih oglaševalskih in oblikovalskih nagrad, ki si jih je prislužil za oblikovanje etikete vin Piquentum. Zdaj mu je uspela še ena velika pot

  • Cannes Lions 2019: Slovenske agencije brez velikih pričakovanj

    Objavljeno: ponedeljek, 17. junij, 2019

    Kot smo že poročali, se slovenske agencije na svetovnem prvenstvu oglaševanja za nagrade potegujejo s skupno 17 prijavami. Tik pred prvimi podelitvami smo se pozanimali o njihovih pričakovanjih. Visok

  • Dogodki tedna

    Objavljeno: ponedeljek, 17. junij, 2019

    Ta teden bo velik del pozornosti oglaševalskega sveta uprta v Cannes, kjer se začenja 66. mednarodni festival kretivnosti Cannes Lions, dva zanimiva dogodka pa bosta tudi v Ljubljani.

  • Cannes Lions: Slovenske agencije s skupno 17 prijavami

    Objavljeno: petek, 14. junij, 2019

    Na mednarodni festival kreativnosti Cannes Lions je skupaj prijavljenih 30.953 prijav iz 89-ih držav, od tega so jih 17 prispevali slovenski prijavitelji. Med njimi so Futura DDB, Grey Ljubljana in Pr

  • Razpis: 2,49 milijona evrov za razstavljavce paviljona

    Objavljeno: sreda, 12. junij, 2019

    Ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo išče izvajalca za projektiranje in postavitev slovenskega paviljona na svetovni razstavi Expo v Dubaju, ki bo od 20. oktobra 2020 do 10. aprila 2021. R