• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Iskalnik

  • Igra kot podlaga za zdravstvene raziskave

    Objavljeno: četrtek, 22. avgust, 2019

    Se še spomnite mobilne igre za boj proti demenci Sea Hero Quest, ki je leta 2016 navduševala na oglaševalskih tekmovanjih? Če so kreativnost njenih ustvarjalcev potrdile številne žirije, pa je njeno u

  • Vans in duh »naredi si sam«

    Objavljeno: četrtek, 22. avgust, 2019

    Ameriška blagovna znamka športnih copat Vans se v novi oglaševalski akciji spominja svojih korenin iz šestdesetih let prejšnjega stoletja.

  • Zakaj bi moral biti YouTube del vsake marketinške kampanje

    Objavljeno: sreda, 21. avgust, 2019

    YouTube je danes z več kot 50 milijoni uporabnikov drugi najbolj priljubljen iskalnik, takoj za Googlom, katerega last je postal leto po ustanovitvi. Ima 1,9 milijarde mesečno in 300 milijonov dnevno

  • V Srbiji so predstavili aplikacijo, ki združuje starše in otroke

    Objavljeno: sreda, 21. avgust, 2019

    Srbska blagovna znamka sokov neXt, ki sodi pod okrilje skupine Coca-Cola, je v sodelovanju s srbskima agencijama Drive in McCann Beograd pripravila inovativno oglaševalsko akcijo za aplikacijo »NeXtva

  • Zgodovino pišejo … pripovedovalci zgodb

    Objavljeno: torek, 20. avgust, 2019

    Zgodovina se je včasih poučevala s pomočjo primarnih in sekundarnih poročil, knjig in strokovnih dokumentov, nato pa se je novim generacijam prenašala tudi ustno in preko šolskih učbenikov. Zaradi kol

  • Big Bang cilja na vodilni položaj na trgu

    Objavljeno: torek, 20. avgust, 2019

    Blagovna znamka Big Bang bo v zadnje četrtletje leta 2019 stopila z novo strategijo, s katero si bodo prizadevali osvojiti vodilni položaj na trgu.

  • Rdeča pika tudi za oblikovalko Bojano Fajmut

    Objavljeno: torek, 20. avgust, 2019

    Slovenska grafična oblikovalka Bojana Fajmut je med prejemniki letošnje oblikovalske nagrade Red Dot, ki jo je dobila za svoj projekt Waniac, vinski adventni koledar za pokušino vin.

  • Neznosna lahkost izklapljanja

    Objavljeno: torek, 20. avgust, 2019

    BMW v novem oglasu za svoja hibridna vozila ponuja nekaj možnih scenarijev, kako preprosto nas je (dobesedno) odklopiti od vsakdanjika.

  • Kolo iz recikliranih kavnih kapsul

    Objavljeno: ponedeljek, 19. avgust, 2019

    Švedska blagovna znamka Vélosophy je združila moči z Nespressom in iz odpadnih kavnih kapsul izdelala omejeno serijo koles.

  • Kaj je narobe s tema oglasoma?

    Objavljeno: ponedeljek, 19. avgust, 2019

    Britansko oglaševalsko razsodišče (ASA) je prepovedalo predvajanje oglasov blagovnih znamk Volkswagen in Philadelphia, ker naj bi kršila pravila o (ne)stereotipizaciji spolov. Upravičeno? Presodite sa

  • MINI slavi kreativnost s kratkim filmom

    Objavljeno: sreda, 14. avgust, 2019

    Priznani grški režiser Yorgos Lanthimos je v sodelovanju z avtomobilsko znamko MINI in agencijo Droga5 posnel kratek film, v katerem igra Matt Dillon, igralec, ki je bil leta 2006 nominiran za oskarja

  • Lego prebrodil izgubo po zaslugi franšiz

    Objavljeno: torek, 13. avgust, 2019

    Danska blagovna znamka Lego, ki se je v letu 2017 soočila z upadom prodaje, se je s povezovanjem s franšizama Star Wars in Harry Potter uspela izvleči iz rdečih številk. Ob 25. obletnici humoristične