• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Iskalnik

  • Kako hitro prilagoditi Facebook oglase brez dodatnih stroškov?

    Objavljeno: torek, 2. junij, 2020

    S hitrim prilagajanjem novo nastalim razmeram in izkoriščanjem trenutnih materialov so bili nedavno soočeni tudi v Medexu, kjer so lahko s pomočjo Get Interactivea obstoječe Facebook in Instagram ogla

  • Ko Nike zanika svoj slogan

    Objavljeno: torek, 2. junij, 2020

    Nike se je na proteste v ZDA odzval z oglaševalsko akcijo, s katero se je odločno postavil na stran nasprotnikov rasizma in policijskega nasilja.

  • »Persone v biznisu« ali »Adam Rabelj Mačeta«

    Objavljeno: torek, 2. junij, 2020

    Na modo sem vedno gledala od daleč. Kot dijakinja sem se kvartalno napajala v Trstu, kot študentka vsako leto po polovici Evrope, šele pozneje po svetu. Sprva sem si zunaj samo ogledovala, razen kakšn

  • Gregor Pilgram: »Generali je v zelo dobri kondiciji«

    Objavljeno: torek, 2. junij, 2020

    Z Gregorjem Pilgramom, novim direktorjem zavarovalnice Generali v Avstriji, smo se pogovarjali o razsežnostih nove funkcije, odzivu zavarovalnice na koronakrizo in ohranjanju stikov z domovino.

  • Tudi Škodine oglase so snemali doma

    Objavljeno: ponedeljek, 1. junij, 2020

    S karanteno in samoosamitvijo so se različne blagovne znamke soočile na različne načine. Med tistimi, ki so tudi v tem času snemale oglase in nadaljevale z marketinškimi aktivnostmi, je proizvajalec a

  • Glavni razlogi za odliv strank v fizičnih trgovinah

    Objavljeno: ponedeljek, 1. junij, 2020

    Pri Artur.com, orodju aktivnega upravljanja zadovoljstva, smo z analizo 200.000 povratnih informacij strank 24-ih slovenskih podjetij ugotovili, katere so glavne negativne izkušnje strank, ki vplivajo

  • Kreativec, ki je svet okužil s koronalogotipi

    Objavljeno: sobota, 30. maj, 2020

    Da lahko dobra ideja v dobi digitalizacije in globalizacije preseže vse meje, je na lastni koži izkusil tudi Jure Tovrljan, kreativni direktor v agenciji AV studio. V času prisilne osamitve je nekaj u

  • Prihodnost bank ni v bankah

    Objavljeno: sobota, 30. maj, 2020

    Banke se morajo v naslednjih petih letih popolnoma digitalizirati, svari avstralski futurist Brett King, saj v nasprotnem primeru tvegajo ne le zaprtje nekaj poslovalnic, temveč tudi usihajoče zaniman

  • »Sporni« Cocktin oglas: »Odziv dela javnosti nas ne preseneča, prej navdihuje«

    Objavljeno: četrtek, 28. maj, 2020

    Včeraj smo pisali o Cocktinem oglasu »Živi za svojo stvar«, ki mu na Hrvaškem očitajo, da je preveč nasilen in da spodbuja homoseksualnost. Čeprav nekaterim ni všeč, je tistih, ki jim je, očitno prece

  • Opazili smo: Cocktin oglas buri (hrvaške) duhove

    Objavljeno: sreda, 27. maj, 2020

    Cocktin oglas »Živi za svojo stvar«, ki je nastal v sodelovanju s slovensko agencijo Yootree, je na Hrvaškem sprožil precej negativnih odzivov. Med drugim mu očitajo, da je preveč nasilen in da spodbu

  • Odvetnik, ki toži ponarejevalce blagovnih znamk – a jih včasih tudi brani

    Objavljeno: sreda, 27. maj, 2020

    Dr. Markus Grötschl je odvetnik in partner v dunajski odvetniški pisarni Schwarz Schönherr, ki velja za odločnega borca v vojni proti ponarejanju blagovnih znamk, zlasti modnih izdelkov. Na Dunaju smo

  • Netflix bo začel brisati neaktivne račune

    Objavljeno: torek, 26. maj, 2020

    Netflix bo uporabniške račune, ki so neaktivni vsaj leto dni, redno preverjal in jih ob ponovni neodzivnosti uporabnikov odstranil. S tem želi uporabnikom »pomagati«, da ne bi plačevali za storitev, k