• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Iskalnik

  • Bodo Mustrovi zajčki dobili naslednike?

    Objavljeno: petek, 26. april, 2019

    Blagovna znamka Curaprox je pobudnica akcije, s katero želijo spodbuditi skrb za ustno higieno zlasti pri najmlajših. S tem namenom so nastale »Zgodbice za zdrav nasmeh«, ki so del akcije »Zdrav nasme

  • MojeDelo.com bo z mednarodnim partnerjem krepilo ugled slovenskih delodajalcev

    Objavljeno: četrtek, 25. april, 2019

    Zaposlitveni portal MojeDelo.com, ki ga upravlja Styria digital marketplaces, je sklenil partnerstvo s svetovalnim podjetjem Universum Communications Sweden AB, ki se posveča gradnji blagovne znamke d

  • Anže Kopitar, ambasador znamke Mercedes-Benz, piše novo zgodbo

    Objavljeno: torek, 23. april, 2019

    V Anžetu Kopitarju je podjetje Autocommerce našlo osebo, ki predstavlja in živi vrednote znamke Mercedes-Benz. Našega najboljšega hokejista so prepričali predvsem njeni športni terenci.

  • Mali junaki iz Hollywooda na 08Diggit

    Objavljeno: torek, 23. april, 2019

    Kar se je začelo kot start-upovski projekt dveh Slovencev, je preraslo v uspešno blagovno znamko, ki navdušuje tudi v tujini. Zadnji uspeh Malih junakov je »prodor« v Hollywood, kjer so s personalizir

  • Trenutek za žar legende

    Objavljeno: petek, 19. april, 2019

    Po tem ko so nas nekaj časa pustili ugibati in je bila oglaševalska akcija še v dražilni fazi, smo končno izvedeli, kaj oglašujeta Darko Klemen, zmagovalec oddaje MasterChef 2016, in Miha Brajnik, ede

  • Burberry in digitalizacija prestiža

    Objavljeno: petek, 19. april, 2019

    Številne prestižne blagovne znamke stavijo na nedostopnost. A ne britanska modna hiša Burberry. Z načetim ugledom ob pogosti spremljavi pridevnikov »postarani« in »dotrajani« sredi devetdesetih let pr

  • Dobri, lepi in hudobni velikonočni oglasi

    Objavljeno: petek, 19. april, 2019

    Predvsem v Veliki Britaniji in ZDA podobno kot za božične praznike blagovne znamke merijo oglaševalske mišice tudi v času Velike noči. Ob tej priložnosti smo zbrali nekaj vidnejših oglasov novejšega i

  • Delovna mesta tedna

    Objavljeno: petek, 19. april, 2019

    Ogromno novih priložnosti v marketingu, oblikovanju in komuniciranju.

  • Adidas: »Tek je energija!«

    Objavljeno: četrtek, 18. april, 2019

    Adidas v sodelovanju z agencijo TBWA\NEBOKO predstavlja novo oglaševalsko akcijo, v kateri je glavna zvezda tekaški čevelj Ultraboost 19.

  • »Ne delajte trdo, delajte pametno«

    Objavljeno: četrtek, 18. april, 2019

    Robert Craven je svetovalec digitalnim agencijam in zagovarja t. i. radikalno odkritost ter neustrašno svetovanje. Pri njem ni prostora za sprenevedanje, saj naročnikom vedno pove, karjim gre, tudi za

  • Peter Prevc je novi ambasador znamke Huawei

    Objavljeno: sreda, 17. april, 2019

    Po zaključku skakalne sezone je smučarski skakalec Peter Prevc podpisal pogodbo s podjetjem Huawei Slovenija, kjer menijo, da je zaradi svojih vrednot idealen ambasador zanje.

  • Nike sanja s Tigerjem Woodsom

    Objavljeno: torek, 16. april, 2019

    Nike se je z novo oglaševalsko akcijo poklonil legendarnemu ameriškemu golfistu. Agencija Wieden+Kennedy je ustvarila oglas »Enake sanje« (»Same Dream«), ki je pravzaprav kolaž nekaj najboljših trenut