• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Iskalnik

  • Kolo iz recikliranih kavnih kapsul

    Objavljeno: ponedeljek, 19. avgust, 2019

    Švedska blagovna znamka Vélosophy je združila moči z Nespressom in iz odpadnih kavnih kapsul izdelala omejeno serijo koles.

  • Kaj je narobe s tema oglasoma?

    Objavljeno: ponedeljek, 19. avgust, 2019

    Britansko oglaševalsko razsodišče (ASA) je prepovedalo predvajanje oglasov blagovnih znamk Volkswagen in Philadelphia, ker naj bi kršila pravila o (ne)stereotipizaciji spolov. Upravičeno? Presodite sa

  • MINI slavi kreativnost s kratkim filmom

    Objavljeno: sreda, 14. avgust, 2019

    Priznani grški režiser Yorgos Lanthimos je v sodelovanju z avtomobilsko znamko MINI in agencijo Droga5 posnel kratek film, v katerem igra Matt Dillon, igralec, ki je bil leta 2006 nominiran za oskarja

  • »Slovenščino so velike platforme zapostavile«

    Objavljeno: torek, 13. avgust, 2019

    Založba Beletrina s prvo slovensko e-knjižnico Biblos ne namerava ponujati alternative tiskanim izdajam, ampak e-knjige vidi kot dodano vrednost. V ta namen so predstavili tudi bralnik InkBOOK, ki je

  • Lego prebrodil izgubo po zaslugi franšiz

    Objavljeno: torek, 13. avgust, 2019

    Danska blagovna znamka Lego, ki se je v letu 2017 soočila z upadom prodaje, se je s povezovanjem s franšizama Star Wars in Harry Potter uspela izvleči iz rdečih številk. Ob 25. obletnici humoristične

  • Desperados z barvami za telo popestril glasbene festivale

    Objavljeno: torek, 13. avgust, 2019

    Za Desperados, pivo z okusom tekile, velja slogan »Mi smo zabava!« in njegov proizvajalec Heineken ga zato vselej povezuje z zabavnimi dogodki. Na poletnih glasbenih festivalih v Veliki Britaniji so z

  • Bo Facebook založnikom dejansko plačeval za vsebine?

    Objavljeno: ponedeljek, 12. avgust, 2019

    Po poročanju Wall Street Journala naj bi Facebook v okviru nastajajoče podstrani založnikom »plačeval na milijone dolarjev«.

  • Disney v lovu za Netflixom

    Objavljeno: ponedeljek, 12. avgust, 2019

    Disney je pred meseci predstavil svoj odgovor Netflixu, z zadnjimi potezami pa napovedal odkrit boj. Za enako ceno, kot jo ima Netflix (12,99 dolarja), bodo ponujali vsebine s storitvami za pretočne v

  • Ko tetovaže oživijo

    Objavljeno: petek, 9. avgust, 2019

    Vsaka tetovaža ima (oziroma naj bi imela) svojo zgodbo in v oglasih za tekoče milo Lynx so jih »oživili«, da te zgodbe dejansko tudi povejo.

  • Coca-Cola z oglasi na festivalu Sziget razburja Madžare

    Objavljeno: četrtek, 8. avgust, 2019

    V Budimpešti te dni poteka glasbeni festival Sziget, ki ga vsako leto obišče tudi veliko Slovencev. Kot sponzor se je vključila tudi Coca-Cola in z oglasi požela ogorčenje večinoma domače konservativn

  • Premik od lastnine k storitvi

    Objavljeno: četrtek, 8. avgust, 2019

    Za na videz majhnimi premiki v moderni družbi so tektonski ekonomski premiki, lastnina je porinjena v ozadje, v ospredje silijo storitve in naročniški poslovni modeli, ki prinašajo koristi potrošnikom

  • Med finalisti tekmovanja Digital Communication Awards tudi dve slovenski deli

    Objavljeno: četrtek, 8. avgust, 2019

    Za nagrade se potegujeta projekta Zavarovalnice Triglav in Atlantic Grupe. Zmagovalce dobimo 20. septembra 2019 na podelitvi v Berlinu.