• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Iskalnik

  • Nikejev poklon Luki Dončiću

    Objavljeno: sreda, 26. junij, 2019

    Razen če ste bili nekaj dni brez dostopa do spleta, ste zagotovo zasledili, da je slovenski košarkar Luka Dončić avojo prvo sezono v ligi NBA kronal s priznanjem za novinca leta. V posebnem videu se m

  • Razpis: Več kot 200 tisoč evrov za oglaševanje Ljubljane na tujih trgih

    Objavljeno: sreda, 26. junij, 2019

    Turizem Ljubljana išče izvajalca za kampanjo digitalnega oglaševanja, ki bo potekala na več (digitalnih) platformah. Za razpis, ki je odprt do 15. julija 2019, namenjajo 218.690 evrov (z DDV).

  • Apple Pay tudi v Sloveniji

    Objavljeno: sreda, 26. junij, 2019

    Mastercard od danes dalje za mobilna plačila omogoča uporabo storitve Apple Pay.

  • Še naprej bodo stavili na čustva

    Objavljeno: sreda, 26. junij, 2019

    Evropski parlament načrtuje več oglaševalskih akcij, ki jih bodo gradili okoli občutka pripadnosti skupnosti, kar se je z zadnjim oglasom izkazalo za zelo uspešno.

  • Talent je zgolj sreča, v življenju potrebujete pogum!

    Objavljeno: torek, 25. junij, 2019

    Človek v življenju najbolj potrebuje pogum, da sledi svojim sanjam, je prepričana Ingrid Divković, mlada, srčna, pristna in iskrenega navdušenja nad življenjem polna hrvaška pisateljica in priljubljen

  • Sovražim, zato sem »kul«

    Objavljeno: torek, 25. junij, 2019

    Odmev družbe, v kateri je dovoljeno sovražiti kar tako, govoriti ali pisati sovražno pa dovoljena zabava, me je znova spodbudil k iskanju resnice, ki je za vsem tem. Včasih je težko verjeti, da se v č

  • 33. Epica: »Ljubezen do samega sebe? Pustite jo za druga tekmovanja.«

    Objavljeno: ponedeljek, 24. junij, 2019

    Organizatorji Epice, edinega oglaševalskega tekmovanja, kjer prijavljena dela ocenjujejo novinarji in uredniki marketinških publikacij, so pred njegovo novo izvedbo razkrili spremljajočo oglaševalsko

  • Cannes Lions 2019: Agencija leta je Wieden+Kennedy iz Portlanda

    Objavljeno: sobota, 22. junij, 2019

    Sinoči so v Cannesu podelili še zadnje nagrade najkreativnejšim delom leta. Prestižni naziv agencije leta je pripadel ameriški agenciji Wieden+Kennedy, ki se je podpisala pod zagotovo najodmevnejšo og

  • »Body positive« iniciativa dosegla Beograd

    Objavljeno: četrtek, 20. junij, 2019

    Po Ljubljani, Milanu in Skopju slovenska blagovna znamka Lisca svojo »body positive« iniciativo širi tudi v Beograd. 15 žensk različnih postav, oblečenih v Liscine kopalke, je v središču srbske presto

  • Hoja po tanki meji med diskretnostjo in zasebnostjo

    Objavljeno: četrtek, 20. junij, 2019

    Klinika za estetsko kirurgijo in medicino Medved Višnjar se je pred kratkim predstavila z novim spletnim mestom. Naročnika projekta, Igorja Višnarja in Nevia Medveda, smo soočili z izvajalcem, agencij

  • »Laško izziv« med finalisti za nagrade Euro Effie 2019

    Objavljeno: sreda, 19. junij, 2019

    Večkrat nagrajeno akcijo »Laško izziv«, ki jo je za Pivovarno Laško zasnovala agencija Luna TBWA, je med 36-imi finalisti evropskega tekmovanja za tržnokomunikacijsko učinkovitost Euro Effie 2019. Je

  • Cannes Lions 2019: Podeljeni levi za obrtno odličnost in zabavno industrijo

    Objavljeno: sreda, 19. junij, 2019

    Na drugi podelitvi nagrad na mednarodnem festivalu kreativnosti Cannes Lions, ki je zdaj v polnem zamahu, so slavili mojstrstvo, veščine in nadarjenost, temelje vsake odlično izvedene ideje. Vse to so