• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Iskalnik

  • 6 razlogov, zakaj je v recesiji treba oglaševati

    Objavljeno: četrtek, 9. april, 2020

    Slovenski in tuji mediji trenutno beležijo rekordno gledanost in poslušanost ter hkrati rekordne upade oglaševanja, ki so se zgodili tako rekoč čez noč.

  • iPROM: Zanimanje za slovenske portale se je povečalo za polovico

    Objavljeno: četrtek, 9. april, 2020

    Ugotovitve iPROM-ove raziskave kažejo, da je v drugi polovici marca 2020 do spletnih vsebin dnevno dostopalo 52 odstotkov več uporabnikov. Ti so si na dan ogledali povprečno 75 odstotkov več spletnih

  • AM Komunikacije: »Poskrbimo, da oglaševalski denar ostane doma«

    Objavljeno: sreda, 8. april, 2020

    Kako oglaševati v teh dneh? »Ključ je v prilagoditvi sporočil, ki naj bodo aktualna glede na trenutno stanje, in v tem, da kot potrošniki razumemo in prepoznavamo, katere znamke delajo dobro. Delati d

  • Kako v času krize oglaševati previdnim potrošnikom?

    Objavljeno: sreda, 8. april, 2020

    Ali se bodo trenutne spremembe v vedenju potrošnikov obdržale dolgoročno, je po mnenju Petre Čadež iz Atlantic Grupe nemogoče napovedati. Prepričana pa je, da so določeni vzorci in in pretekle izkušnj

  • PHD Slovenija: »Blagovne znamke morajo razmišljati dolgoročno«

    Objavljeno: torek, 7. april, 2020

    »Kot številne druge agencije tudi mi te dni svojim naročnikom svetujemo, naj nikakor ne ustavijo svojih oglaševalskih aktivnosti, kar pa je seveda odvisno od posamezne kategorije. Blagovne znamke mora

  • Dogodek, ki ga ni bilo – 29. SOF

    Objavljeno: torek, 7. april, 2020

    Minuli četrtek in petek bi moral potekati 29. Slovenski oglaševalski festival, ki pa je – tako kot vsi preostali marketinško-oglaševalski dogodki, napovedani za letošnjo pomlad – prestavljen, in sicer

  • Mitja Jereb zdaj v agenciji PM, poslovni mediji

    Objavljeno: ponedeljek, 6. april, 2020

    Mitja Jereb je po novem direktor naročnikov in strateško svetovalnega oddelka v agenciji PM, poslovni mediji.

  • Kako komunicirati v času koronakrize: primer NLB

    Objavljeno: sobota, 4. april, 2020

    V kriznih razmerah se je treba še hitreje odzivati, slediti načrtu kriznega komuniciranja in ga po potrebi prilagajati. Z odločitvami se ne sme odlašati ali jih prelagati na »dan potem«, saj se stanje

  • Berite Winstona Churchilla, najboljšega tekstopisca za težke čase!

    Objavljeno: sobota, 4. april, 2020

    V agenciji Imago Bold so v teh časih optimistično razpoloženi. Kreativna direktorica Mirka Modrinić si želi, da bi svet po tej preizkušnji postal boljši in da bi ljudje postali odgovornejši. Prepričan

  • Nove sodelavce iščejo NiceLabel, Mali junaki, SKB in drugi

    Objavljeno: petek, 3. april, 2020

    Nekatera podjetja v teh nepredvidljivih časih odpuščajo, medtem ko druga še vedno zaposlujejo. V tokratnem pregledu delovnih mest tedna smo se seveda osredotočili na slednje.

  • The One Club vzpostavil oglasno desko z delovnimi mesti za kreativce

    Objavljeno: petek, 3. april, 2020

    The One Club, ki združuje kreativce z vsega sveta, se zaveda, da so v času širjenja koronavirusa po svetu ogrožena številna delovna mesta v kreativni industriji. V pomoč iskalcem zaposlitve je vzposta

  • Opazili smo: Ne k(o)ronaj ga, ostani doma!

    Objavljeno: petek, 3. april, 2020

    V digitalni agenciji iPROM so zasnovali ozaveščevalno akcijo, s katero želijo ljudi opozoriti na pomen omejitve širjenja koronavirusa (SARS-CoV-2).