• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Iskalnik

  • Kako je Renault nagovoril milenijske skeptike

    Objavljeno: sreda, 23. oktober, 2019

    Grey Ljubljana je ob predstavitvi novega Clia za Renault pripravil regionalno komunikacijsko akcijo oziroma nagradni natečaj, ki milenijce vabi na testno vožnjo v prihodnost. Pri agenciji in naročniku

  • Mali junaki z božičnim albumom in novo spletno stranjo

    Objavljeno: torek, 22. oktober, 2019

    Mali junaki oziroma Hooray Studios, mednarodno uspešno slovensko podjetje, ki ustvarja personalizirane knjige, ne počiva. Pravijo, da pri njih trenutno nastaja več kot trideset novih in unikatnih proj

  • Kako zveni Mastercard po slovensko?

    Objavljeno: ponedeljek, 21. oktober, 2019

    Tehnološko podjetje Mastercard je letos predstavilo svojo novo zvočno identiteto, ki predstavlja ključni del prepoznavanja znamke pri potrošnikih. Zvočno identiteto je mogoče prilagoditi glede na žele

  • Znani so govorci 21. SEMPL-a

    Objavljeno: ponedeljek, 21. oktober, 2019

    28. in 29. novembra 2019 bo v Portorožu 21. konferenca medijskih trendov SEMPL. Glavni oder so letos organizatorji poimenovali kar »Prihodnost« (angl. »Future stage«), na njem pa se bo odvilo 24 progr

  • 26. Zlati boben: Agencija leta je Publicis Italija, agencijska mreža pa McCann

    Objavljeno: petek, 18. oktober, 2019

    Na 26. mednarodnem festivalu kreativnosti Zlati boben je agencija leta postala Publicis Italija, agencijska mreža leta pa že četrtič zapored McCann Worldgroup. McCannovi so tudi kreativni direktorji

  • VIG Produkcija: »Najbolj so nam pri srcu krajše režirane vsebine«

    Objavljeno: petek, 18. oktober, 2019

    Timotej Lampe Ignjić je profesionalni skateboarder in ustanovitelj kreativne video- in fotoprodukcije. Ljubezen do rolkanja ga je vodila do njegove druge življenjske strasti. Kar se je začelo kot hobi

  • Delovna mesta tedna

    Objavljeno: petek, 18. oktober, 2019

    Delodajalci v tem tednu med drugim nudijo nove izzive in priložnosti vodji blagovnih znamk, svetovalcu za upravljanje komunikacij, tekstopiscem ter sodelavcu v marketingu in trženju.

  • Estera Lah Poljak v strokovno-organizacijskem odboru Effie Slovenija 2020

    Objavljeno: petek, 18. oktober, 2019

    Upravni odbor Slovenske oglaševalske zbornice je imenoval Estero Lah Poljak za članico strokovno-organizacijskega odbora Effie Slovenija 2020 za področje komunikacij. Lah Poljakova, sicer strateška vo

  • Vsaj 6 razlogov, da ne zamudite 2. dne Zlatega bobna

    Objavljeno: petek, 18. oktober, 2019

    Pred nami je drugi dan 26. Zlatega zlatega bobna. Tudi tokrat ne bo manjkalo družbeno odgovornih tematik, dobili pa bomo tudi znanstveni pogled na kreativnost.

  • MM priporoča: Sistem mode, prva slovenska javna konferenca o modi

    Objavljeno: petek, 18. oktober, 2019

    24. in 25. oktobra 2019 bo v Muzeju za arhitekturo in oblikovanje v Ljubljani prva mednarodna konferenca o modi, ki jo organizirata Center za kreativnost in društvo za oblikovanje SOTO.

  • 26. Zlati boben: Slovenija s tremi deli v ožjem izboru

    Objavljeno: četrtek, 17. oktober, 2019

    V ožjem izboru za nagrade 26. Zlatega bobna so tudi tri slovenske oglaševalske akcije. Dve je zasnoval Pristop, eno pa Grey Ljubljana.

  • Luna\TBWA okrepila kreativno ekipo

    Objavljeno: četrtek, 17. oktober, 2019

    Agenciji Luna\TBWA so se jeseni pridružile tri sodelavke na področjih vsebin, snovanja, videa in družbenih omrežij. To so Patricija Premrov, Maja Burja in Špela Fabjan.