• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Iskalnik

  • Novi MM: Mercedes je način življenja

    Objavljeno: četrtek, 28. februar, 2019

    Na naslovnici prve letošnje, že 453. številke Marketing magazina je Metka Kejžar, vodja marketinga v podjetju Autocommerce. Z njo smo se pogovarjali vse od preobrazbe znamke Mercedes-Benz preko tedna

  • MM-ova akcija 2018: med družbeno odgovornimi akcijami ste izbrali »Petarde? Ne, hvala!«

    Objavljeno: ponedeljek, 4. februar, 2019

    Za družbeno odgovorno akcijo leta 2018 ste bralci MM-a s kar 595 glasovi izbrali akcijo »Petarde? Ne, hvala!«, ki jo je za TAM-TAM ustvarila Luna TBWA. Hvala za vaše glasove, naročniku in ustvarjalcem

  • MM-ova akcija: Pred nami je še zadnji sklop akcij

    Objavljeno: nedelja, 3. februar, 2019

    Glasovanje za MM-ovo akcijo 2018 je tik pred zaključkom. Ob 9. uri začnemo z glasovanjem v kategoriji »razno«, saj oglaševalskih akcij oziroma projektov zaradi njihovih posebnosti nismo mogli uvrstiti

  • MM-ova akcija 2018: Cocktina »Nova podoba, legendarni okus« zmagala v kategoriji izdelkov

    Objavljeno: ponedeljek, 28. januar, 2019

    Pa imamo zmagovalno oglaševalsko akcijo tudi v kategoriji izdelkov! Bralci MM-a ste največ glasov (69) namenili akciji, ki jo je ob prenovi blagovne znamke Cockta ustvarila agencija Yootree. Hvala za

  • MM-ova akcija 2018: Čas je za družbeno odgovorne akcije

    Objavljeno: nedelja, 27. januar, 2019

    Tretji teden glasovanja za MM-ovo akcijo oziroma akcije leta 2018 se bliža koncu. Jutri, 28. januarja 2019, začnemo z glasovanjem za najboljšo družbeno odgovorno akcijo. Kot pri prejšnjem bo tudi to t

  • MM-ova akcija 2018: Med storitvami bralci izbrali »Izrazi se z Akešem«

    Objavljeno: ponedeljek, 21. januar, 2019

    Drugi teden glasovanja za MM-ovo akcijo 2018 je za nami. Največ glasov bralcev in sledilcev MM-a na Facebooku je dobila akcija »Izrazi se z Akešem« (426 glasov), ki jo je za Abanko ustvarila agencija

  • MM-ova akcija: Na vrsti so izdelki

    Objavljeno: nedelja, 20. januar, 2019

    Glasovanje za MM-ovo akcijo leta 2018 počasi prehaja v drugo polovico. Jutri ob 9. uri začnemo z glasovanjem v kategoriji izdelki, ki bo trajalo od 21. januarja do 28. januarja do 9. ure.

  • Ko finančna družba pokaže svojo človeško plat

    Objavljeno: sobota, 19. januar, 2019

    Agencija Yootree je za Triglav Sklade oktobra zasnovala dolgoročno komunikacijsko platformo. Z njo se blagovna znamka repozicionira izven tradicionalno hladne finančne kategorije. S toplim, človeškim

  • MM-ova akcija 2018: Med trgovci bralci izbrali »Čokoladno pravljico«

    Objavljeno: ponedeljek, 14. januar, 2019

    Prvi teden glasovanja je za nami, dobili smo zmagovalca v kategoriji trgovina. Največ glasov bralcev in sledilcev MM-a na Facebooku je dobila akcija »Čokoladna pravljica« (164 glasov), ki jo je za Hof

  • MM-ova akcija 2018: Jutri so na vrsti storitve

    Objavljeno: nedelja, 13. januar, 2019

    Glasovanje za MM-ovo akcijo oziroma akcije leta 2018 je v polnem teku. Jutri ob 9. uri začnemo z glasovanjem v kategoriji storitve, ki bo prav tako trajalo en teden, in sicer do 21. januarja do 9. ure

  • MM-ova akcija 2018: Naj se igra začne!

    Objavljeno: ponedeljek, 7. januar, 2019

    Januar je tu in tako kot vsako leto bomo tudi tokrat s pomočjo bralcev izbrali MM-ovo akcijo leta. Vendar bo tokratni izbor drugačen, v koraku s časom in predvsem v skladu s spremembami v oglaševalski

  • Novi MM: »Inovativnost imamo že v genih«

    Objavljeno: torek, 27. februar, 2018

    Na naslovnici prve letošnje, že 441. številke Marketing magazina je mag. Damjan Kralj, član uprave in direktor za marketing in trženje v BTC-ju. Z njim smo se pogovarjali vse od pomena start-upov za B