• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Iskalnik

  • »Prenehajte me klicati Jennyfer«

    Objavljeno: torek, 14. maj, 2019

    Francoska modna znamka Jennyfer se po dvajsetih letih vrača z novo oglaševalsko akcijo, v kateri med drugim sporočajo, da so pripravljeni na drastične spremembe.

  • »Privilegij je biti prav v ospredju digitalne revolucije«

    Objavljeno: ponedeljek, 13. maj, 2019

    Tako nam je Nicola Mendelsohn, podpredsednica za regijo EMEA pri Facebooku, odgovorila na vprašanje, kaj jo po petih letih dela pri tehnološkem velikanu še vedno najbolj navdušuje pri njenem delu. Pri

  • Vplivnežem zaupa le skromen delež ljudi

    Objavljeno: petek, 10. maj, 2019

    Čeprav je spletnih vplivnežev vedno več, podatki kažejo, da jim javnost ne zaupa ravno najbolj. Le štirje odstotki uporabnikov spleta pravijo, da jim verjamejo, medtem ko jih je nekoliko več (8 odstot

  • Adidas močno povečal prodajo s pomočjo Instagrama

    Objavljeno: četrtek, 9. maj, 2019

    Možnost neposrednega nakupovanja preko Instagrama se nekaterim blagovnim znamkam že močno obrestuje. Med njimi je tudi Adidas, ki naj bi v prvih treh mesecih letošnjega leta prodajo povečal kar za 40

  • Bosta Harry in Meghan sprožila nov trend na Instagramu?

    Objavljeno: sreda, 8. maj, 2019

    Britanska kraljeva družina je dobila novega člana in glede na to, da princ Harry in njegova Meghan pogosto odstopata od tradicionalnih zapovedi monarhije, ne preseneča, da sta rojstvo sina naznanila n

  • Facebook si prizadeva za izboljšanje ugleda – tudi z oglaševalsko akcijo

    Objavljeno: ponedeljek, 6. maj, 2019

    Direktor in ustanovitelj Facebooka Mark Zuckerberg je na konferenci za razvijalce F8 sporočil, da uporabnike tega družbenega omrežja čaka kar nekaj sprememb. Nekatere od njih so bolj vizualne, druge v

  • Bodo Mustrovi zajčki dobili naslednike?

    Objavljeno: petek, 26. april, 2019

    Blagovna znamka Curaprox je pobudnica akcije, s katero želijo spodbuditi skrb za ustno higieno zlasti pri najmlajših. S tem namenom so nastale »Zgodbice za zdrav nasmeh«, ki so del akcije »Zdrav nasme

  • Priljubljenost družbenih omrežij v Srbiji: Facebook pada, Instagram (še vedno) raste

    Objavljeno: sreda, 24. april, 2019

    Srbska agencija Pioniri je v sodelovanju z raziskovalno družbo Smart Plus Research že tretje leto zapored izvedla raziskavo Social Serbia. Njen cilj je nuditi vpogled v število uporabnikov družbenih o

  • Mali junaki iz Hollywooda na 08Diggit

    Objavljeno: torek, 23. april, 2019

    Kar se je začelo kot start-upovski projekt dveh Slovencev, je preraslo v uspešno blagovno znamko, ki navdušuje tudi v tujini. Zadnji uspeh Malih junakov je »prodor« v Hollywood, kjer so s personalizir

  • Peter Prevc je novi ambasador znamke Huawei

    Objavljeno: sreda, 17. april, 2019

    Po zaključku skakalne sezone je smučarski skakalec Peter Prevc podpisal pogodbo s podjetjem Huawei Slovenija, kjer menijo, da je zaradi svojih vrednot idealen ambasador zanje.

  • Vse to je starševstvo

    Objavljeno: torek, 16. april, 2019

    Verjetno na svetu ni starša, ki ne bi imel dvomov ali skrbi, povezanih s svojimi otroki. Blagovna znamka WaterWipes, ki je znana po vlažilnih robčkih – nepogrešljivemu pripomočku vsake mame – je začel

  • Bodo tudi v letu 2019 družbena omrežja še cvetela?

    Objavljeno: ponedeljek, 25. marec, 2019

    Družbena omrežja, še posebej Facebook, so lani pretresale afere, ki jim še kar ni videti konca. Kako močno je to načelo zaupanje uporabnikov? Kako smotrna je v dobi lažnih novic, pomanjkanja transpare