• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Iskalnik

  • SimilarWeb: Google je (daleč) najbolj obiskana spletna stran na svetu

    Objavljeno: ponedeljek, 15. julij, 2019

    Alphabetov »dvojec«, Google in YouTube, je bil z najbližjim zasledovalcem Facebookom v maju daleč na vrhu najbolj obiskanih spletnih strani, ugotavlja analitični portal SimilarWeb.

  • TikTok želi biti kot YouTube

    Objavljeno: ponedeljek, 8. julij, 2019

    Kitajsko podjetje ByteDance, lastniki aplikacije TikTok, želijo povečati priljubljenost in prepoznavnost znamke zlasti v ZDA.

  • Nova priložnost za oglaševalce na Instagramu

    Objavljeno: ponedeljek, 1. julij, 2019

    Po novem bo razdelek »explore« v pomoč tudi oglaševalcem, ki bodo na ta način dobili možnost, da se predstavijo potencialnim strankam.

  • Osnove (ne)učinkovitosti vplivnostnega marketinga: dodana vrednost, osebno znamčenje in družbena odgovornost

    Objavljeno: sreda, 26. junij, 2019

    Ko govorimo o vplivnostnem marketingu, se moramo dotakniti predvsem vprašanja vpliva kot povezavi med posameznikom in vsemi, ki mu sledijo v digitalnem svetu, ker jih zanima, kaj jim ima povedati. Bre

  • Vplivneži »zavzeli« Černobil

    Objavljeno: torek, 18. junij, 2019

    HBO-jeva serija »Černobil« je navdušila televizijske gledalce po vsem svetu, hkrati pa je prispevala k priljubljenosti tega ukrajinskega mesta. Obisk turistov se je precej povečal, med obiskovalci pa

  • Grem tja, kamor gre sosed

    Objavljeno: četrtek, 13. junij, 2019

    Vsi gremo radi na počitnice. Zato bi lahko sklepali, da je to izdelek, ki se prodaja kar sam od sebe. Ampak konkurenca je velika in trendi se hitro spreminjajo.

  • Rundasekunda ali ko vam pivo dostavijo na domači prag

    Objavljeno: sreda, 5. junij, 2019

    Pivovarna Laško Union Online je predstavila novo spletno trgovino Rundasekunda, ki za največjo pivovarno v Sloveniji pomeni nov kanal za neposredno prodajo izdelkov končnim potrošnikom. Kot pravijo v

  • Največ iskrenosti je na LinkedInu

    Objavljeno: sreda, 29. maj, 2019

    Britanska revija Campaign je v raziskavi o kulturi po obdobju vplivnežev (»post-influencer culture«) ugotovila, da se skoraj polovica uporabnikov družbenih omrežij negativno odziva na sponzorirane obj

  • »Prenehajte me klicati Jennyfer«

    Objavljeno: torek, 14. maj, 2019

    Francoska modna znamka Jennyfer se po dvajsetih letih vrača z novo oglaševalsko akcijo, v kateri med drugim sporočajo, da so pripravljeni na drastične spremembe.

  • »Privilegij je biti prav v ospredju digitalne revolucije«

    Objavljeno: ponedeljek, 13. maj, 2019

    Tako nam je Nicola Mendelsohn, podpredsednica za regijo EMEA pri Facebooku, odgovorila na vprašanje, kaj jo po petih letih dela pri tehnološkem velikanu še vedno najbolj navdušuje pri njenem delu. Pri

  • Vplivnežem zaupa le skromen delež ljudi

    Objavljeno: petek, 10. maj, 2019

    Čeprav je spletnih vplivnežev vedno več, podatki kažejo, da jim javnost ne zaupa ravno najbolj. Le štirje odstotki uporabnikov spleta pravijo, da jim verjamejo, medtem ko jih je nekoliko več (8 odstot

  • Adidas močno povečal prodajo s pomočjo Instagrama

    Objavljeno: četrtek, 9. maj, 2019

    Možnost neposrednega nakupovanja preko Instagrama se nekaterim blagovnim znamkam že močno obrestuje. Med njimi je tudi Adidas, ki naj bi v prvih treh mesecih letošnjega leta prodajo povečal kar za 40