• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Iskalnik

  • Zakaj je zdaj pravi čas za oglaševanje v slovenskih digitalnih medijih?

    Objavljeno: petek, 27. marec, 2020

    Življenje se je v času epidemije z ulic preselilo na splet. Tudi sicer visoke številke obiskanosti spletnih medijev v zadnjem obdobju merjenja beležijo tudi do 20- do 30-odstotno rast.

  • Kdaj vplivnež oglašuje in kdaj ne?

    Objavljeno: petek, 31. januar, 2020

    Vprašanje, kdaj gre pri objavah vplivnež v spletnih medijih za oglaševanje ali kdaj, močno odmeva v oglaševalski stroki, nanj pa za zdaj še ni dokončnega odgovora. Na današnjem srečanju Slovenske ogla

  • Dogodki tedna

    Objavljeno: ponedeljek, 30. september, 2019

    Po razgibanem tednu, ki je za nami, bo prihodnjih nekaj dni malce bolj »umirjenih«, ko gre za marketinško obarvane dogodke.

  • Brezplačno komunikacijsko svetovanje za nevladne organizacije

    Objavljeno: petek, 9. avgust, 2019

    IABC Slovenija pripravlja projekt brezplačnega svetovanja o strateškem komuniciranju za nevladne in neprofitne organizacije, ki nimajo dostopa do strokovnega znanja in izkušenj s področja odnosov z ja

  • Slovenski komunikatorji osvojili tri zlata peresa IABC

    Objavljeno: četrtek, 4. julij, 2019

    Mednarodno združenje poslovnih komunikatorjev (IABC) je razglasilo prejemnike letošnjih nagrad zlato pero za odličnost v komuniciranju. Med nagrajenimi projekti so tudi trije slovenski.

  • AdEx 2018: V Sloveniji 16-odstotna rast naložb v digitalno oglaševanje

    Objavljeno: torek, 4. junij, 2019

    Evropski urad za interaktivno oglaševanje (IAB Europe) je predstavil ugotovitve raziskave AdEx o bruto naložbah v digitalno oglaševanje za leto 2018. Naložbe v Evropi ocenjujejo na 55,1 milijarde evro

  • Bela knjiga o tehnologiji veriženja podatkovnih blokov

    Objavljeno: sreda, 10. april, 2019

    Evropski urad za interaktivno oglaševanje (IAB Europe) je objavil belo knjigo Blockchain Demystified. V njej so se želeli posvetiti temi, ki je še vedno v veliki meri zavita v skrivnost, čeprav ima po

  • Znana imena govorcev na Interactu 2019

    Objavljeno: petek, 29. marec, 2019

    Evropski Urad za interaktivno oglaševanje (IAB Europe) je objavil imena predavateljev za svoj največji dogodek, konferenco Interact. Glavni govorec 13. Interacta, ki bo 4. In 5. junija v Varšavi, je T

  • Oblika in funkcija v tihožitju

    Objavljeno: četrtek, 28. marec, 2019

    Zavod IAB je te dni objavil prvi del vodiča po sožitnem (nekdaj nativnem) oglaševanju.

  • Najnovejši trendi na področju video oglaševanja

    Objavljeno: četrtek, 21. februar, 2019

    To, da se digitalna tehnologija spreminja iz dneva v dan, že vemo. S spremembami pa prihaja tudi do drugačnih načinov uporabe pametnih telefonov ter dostopanja do novic in drugih vsebin. Digitalni vid

  • Interact 2019: Spreminjajoča se rast ali rastoče spremembe?

    Objavljeno: ponedeljek, 28. januar, 2019

    Evropski Urad za interaktivno oglaševanje (IAB Europe) svoj največji dogodek, konferenco Interact, tokrat organizira v poljski prestolnici Varšavi. Govorci se bodo 4. in 5. junija 2019 posvetili predv

  • iPROM: Oglaševanje v digitalnih medijih se še naprej povečuje

    Objavljeno: ponedeljek, 21. januar, 2019

    Digitalna agencija iPROM je v letu 2018 uporabnikom digitalnih medijev prikazala za 18 odstotkov več oglasov kot v letu 2017.