• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Iskalnik

  • Agencija leta na Hrvaškem je BBDO Zagreb, oglaševalec pa Zagrebška pivovarna

    Objavljeno: ponedeljek, 1. april, 2019

    Na hrvaškem nacionalnem oglaševalskem festivalu kreativnosti Dani komunikacija so minuli vikend podelili nagrade Ideja X, Effie in Mixx. Pivovarski »trend« se je letos s tekmovanja Effie prestavil na

  • Med predavatelji na hrvaškem festivalu Dani komunikacija tudi Sir Martin Sorrell

    Objavljeno: sreda, 6. marec, 2019

    Ustanovitelj največjega oglaševalskega holdinga WPP je zadnje napovedano ime hrvaškega nacionalnega festivala Dani komunikacija. Po mnenju številnih edina prava zvezda oglaševalskega sveta bo predaval

  • Velike ideje vedno dajo tudi velike rezultate

    Objavljeno: torek, 5. marec, 2019

    Hotel Lone v Rovinju je že dolgo premajhen za obiskovalce festivala Dani komunikacija, pravi Damir Ciglar. Kot član organizacijskega odbora je s hrvaškim nacionalnim oglaševalskim festivalom od samega

  • Festival Dani komunikacija v središče postavlja povezovanje

    Objavljeno: sreda, 13. februar, 2019

    Hrvaški nacionalni oglaševalski festival Dani komunikacija je predstavil celostno grafično podobo. Zagrebška agencija Kofein je s svojo oblikovalko Klasjo Habjan zasnovala koncept »Festivala, ki povez

  • V Rovinj prihaja »mojster za množice«

    Objavljeno: ponedeljek, 11. februar, 2019

    Med 28. in 31. marcem 2019 bodo v Rovinju že tradicionalni Dnevi komunikacij (Dani komunikacija). Med ključnimi govorci organizatorji izpostavljajo Marka Earlsa, strokovnjaka za vedenjsko psihologijo

  • Organizatorji festivala Dani komunikacija objavili imena prvih govorcev

    Objavljeno: sreda, 6. februar, 2019

    Hrvaški nacionalni oglaševalski festival Dani komunikacija je napovedal imena prvih govorcev. Letos se program ne bo prekrival z našim SOF-om, saj bo v hotelu Lone v Rovinju potekal med 28. in 30. mar

  • Hrvaške oglaševalske agencije čedalje več sodelujejo s tujino

    Objavljeno: sreda, 9. januar, 2019

    Hrvaško združenje tržnokomunikacijskih agencij (HURA) poroča, da so hrvaške agencije med letoma 2014 in 2017 povečale svoje prihodke iz poslovanja z naročniki iz tujine za kar 78 odstotkov.

  • Regijska stanovska združenja za tržne komunikacije podpisala pismo o nameri o sodelovanju

    Objavljeno: sreda, 26. september, 2018

    S pobudo želijo Slovenska oglaševalska zbornica (SOZ), Združenje za tržno komuniciranje Srbije (UEPS), Mednarodno oglaševalsko združenje Srbija (IAA Srbija), Hrvaško združenje komunikacijskih agencij

  • Vizitka kot toaletni papir

    Objavljeno: petek, 27. julij, 2018

    Zagrebška agencija Bruketa&Žinić&Grey se predstavlja z vizitkami, ki imajo po njihovih besedah tudi veliko uporabno vrednost.

  • Zaključek poletja v Rovinju tudi v duhu Pariza in Berlina

    Objavljeno: sreda, 11. julij, 2018

    Predzadnji konec tedna v septembru je tradicionalno namenjen Weekend Media Festivalu, v Rovinju. Od 20. do 23. septembra 2018 bo govora o novih trendih v marketingu, vladala pa bo sproščena kreativna

  • Dogodki tedna

    Objavljeno: ponedeljek, 9. april, 2018

    Začenja se eden tistih tednov, ko bo res pestro. Sočasno bodo potekali kar trije pomembni festivali, vključno s 27. Slovenskim oglaševalskim fetivalom

  • »Ne pričakujemo, da se bosta cedila med in mleko«

    Objavljeno: torek, 5. december, 2017

    Ena največkrat nagrajenih hrvaških agencij Imago Ogilvy je konec novembra pod imenom ImagoBold tudi uradno odprla pisarno v Ljubljani. Direktor Imaga Damir Ciglar napoveduje svež veter na slovenski kr