• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Iskalnik

  • Kako hitro prilagoditi Facebook oglase brez dodatnih stroškov?

    Objavljeno: torek, 2. junij, 2020

    S hitrim prilagajanjem novo nastalim razmeram in izkoriščanjem trenutnih materialov so bili nedavno soočeni tudi v Medexu, kjer so lahko s pomočjo Get Interactivea obstoječe Facebook in Instagram ogla

  • ZooMMinar: Predsodkov, povezanih z estetsko kirurgijo, je vedno manj

    Objavljeno: torek, 2. junij, 2020

    Na današnjem (že petem) ZooMMinarju se je Simona Kruhar Gaberšček, urednica Marketing magazina, pogovarjala z estetskima kirurgoma Neviom Medvedom in Igorjem Višnjarjem, lastnikoma estetske klinike Me

  • »Sporni« Cocktin oglas: »Odziv dela javnosti nas ne preseneča, prej navdihuje«

    Objavljeno: četrtek, 28. maj, 2020

    Včeraj smo pisali o Cocktinem oglasu »Živi za svojo stvar«, ki mu na Hrvaškem očitajo, da je preveč nasilen in da spodbuja homoseksualnost. Čeprav nekaterim ni všeč, je tistih, ki jim je, očitno prece

  • Ambasadorka LinkedIna

    Objavljeno: sobota, 23. maj, 2020

    Manca Korelc je samostojna podjetnica in specialistka za LinkedIn, ki se strastno in odločno posveti vsakemu projektu, ki se ga loti, pa naj bodo to seminarji in delavnice, dogodki LinkedIn Local, izp

  • Vodenje v času krize ali kako potovati brez zemljevida

    Objavljeno: sobota, 23. maj, 2020

    Marian Salzman, podpredsednica za globalno komuniciranje v družbi Philip Morris International, podaja smernice za upravljanje organizacij, namenjene posameznikom na vodstvenih položajih. Sama vodenje

  • Httpool odslej zastopa tudi Snapchat, in sicer na 15-ih evropskih trgih

    Objavljeno: petek, 22. maj, 2020

    Snapchat, ena od vodilnih komunikacijskih platform z več kot 229 milijoni dnevno aktivnih uporabnikov, je imenoval Httpool za svojega zastopnika na 15-ih evropskih trgih, vključno s Slovenijo.

  • Himno parašportnikov predstavili kar preko Facebooka

    Objavljeno: torek, 19. maj, 2020

    Zveza za šport invalidov Slovenije - Slovenski paralimpijski komite (ŠIS-SPK) je lansko poletje začela pripravljati novo himno slovenskih parašportnikov. V sodelovanju z glasbenikom Trkajem in podporo

  • Lušt: »Vztrajali smo pri svoji blagovni znamki«

    Objavljeno: četrtek, 14. maj, 2020

    Na današnjem ZooMMinarju 30' smo gostili Kristjana Magdiča, predstavnika podjetja Paradajz, ki nam je razkril marsikatero zanimivost o slovenski blagovni znamki pradižnikov Lušt. Med drugim tudi to, k

  • 50 odtenkov kave

    Objavljeno: sreda, 6. maj, 2020

    Med blagovnimi znamkami, ki letos slavijo pomembne obletnice, je tudi Barcaffè, ki praznuje abrahama. Okrogli rojstni dan bodo obeležili z velikim spletnim koncertom Nine Pušlar, ki se ga bodo obiskov

  • Vplivnostni marketing med in po koronavirusu

    Objavljeno: sobota, 2. maj, 2020

    Ko v novih razmerah razmišljamo o oglaševanju, si moramo odgovoriti tudi na vprašanje, koliko naj vlagamo vanj zdaj in koliko po koncu pandemije. Je v tem trenutku še smiselno sodelovati z vplivneži?

  • Twitter pred novim izzivom, Facebook z novimi oglaševalci

    Objavljeno: sreda, 15. april, 2020

    Jure Banič, generalni direktor Httpool Slovenija, je za MM navedel nekaj zanimivih podatkov o uporabi družbenih omrežij v času koronakrize. Med drugim pravi, da ljudje po vsem svetu preživijo 70 odsto

  • Actuado: Ključno je ustvarjanje vsebin, ki pomagajo in izobražujejo

    Objavljeno: petek, 10. april, 2020

    O trenutni situaciji in trendih na področju družbenih omrežij in digitalnega oglaševanja smo se pogovarjali z Jasno Suhadolc, ustanoviteljico in direktorico digitalne agencije Actuado. »Vidimo primer