• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Iskalnik

  • V Srbiji so predstavili aplikacijo, ki združuje starše in otroke

    Objavljeno: sreda, 21. avgust, 2019

    Srbska blagovna znamka sokov neXt, ki sodi pod okrilje skupine Coca-Cola, je v sodelovanju s srbskima agencijama Drive in McCann Beograd pripravila inovativno oglaševalsko akcijo za aplikacijo »NeXtva

  • Coca-Cola z oglasi na festivalu Sziget razburja Madžare

    Objavljeno: četrtek, 8. avgust, 2019

    V Budimpešti te dni poteka glasbeni festival Sziget, ki ga vsako leto obišče tudi veliko Slovencev. Kot sponzor se je vključila tudi Coca-Cola in z oglasi požela ogorčenje večinoma domače konservativn

  • Ne najdete smetnjaka? S Coca-Colino pomočjo to ne bo več težava

    Objavljeno: sreda, 5. junij, 2019

    Skrb za okolje ni več le eden od trendov, ampak nekaj, kar nam mora postati samoumevno. Vse več blagovnih znamk se trudi, da bi pripomogle k čistejšemu okolju in ena od njih je tudi Coca-Cola. Z najno

  • Apple spet na vrhu Forbesove lestvice največ vrednih znamk

    Objavljeno: četrtek, 30. maj, 2019

    Apple se je že devetič zapored zavihtel na sam vrh lestvice največ vrednih znamk na svetu, ki jo pripravlja ameriška poslovna revija Forbes. Tehnološki velikan je tokrat prvič prebil »magično« mejo 20

  • Kaj pa tisti, ki za božič delajo?

    Objavljeno: ponedeljek, 17. december, 2018

    Coca-Cola in UberEats se v sodelovanju s francosko agencijo Romance poklanjata tistim, ki bodo božične praznike preživeli na delovnem mestu.

  • Na vrhu lestvice največ vrednih znamk nič novega, Apple še vedno prvi

    Objavljeno: petek, 5. oktober, 2018

    Apple in Google sta že šesto leto zapored največ vredni blagovni znamki na lestvici ameriškega raziskovalnega podjetja Interbrand. Prva štiri podjetja na lestvici so tehnološka in vsem štirim se je vr

  • Industrijska konoplja se zdi privlačna tudi Coca-Coli

    Objavljeno: ponedeljek, 24. september, 2018

    Tudi velika Coca-Cola ni prezrla trenda pozitivnih učinkov industrijske konoplje. Razmišlja namreč o vstopu na trg pijač s kanabisom oziroma kanabinoidom CBD, ki ni psihoaktivna snov in ne povzroča om

  • Cola-Cola prevzema verigo kavarn Costa

    Objavljeno: ponedeljek, 3. september, 2018

    The Coca-Cola Company je s prevzemom blagovne znamke kave Costa Coffee razširila svoj portfelj v kategoriji kave. Prevzem ocenjujejo na 4,4 milijarde evrov.

  • Rdeča je nova črna

    Objavljeno: četrtek, 23. avgust, 2018

    Coca-Cola je v sodelovanju z agencijo McCann predstavila globalno oglaševalsko akcijo »Tako ali drugače«. Z njo so napovedali združitev izvirne različice Coca-Cole in Coca-Cole Zero, ki sta bili prej

  • Tudi Publicis uradna agencija Coca-Cole v regiji CEE

    Objavljeno: ponedeljek, 9. julij, 2018

    Poleg mreže McCann bo odslej tudi Publicis kot uradna oglaševalska agencija skrbela za tržnokomunikacijske aktivnosti Coca-Cole v regiji CEE.

  • Coca-Cola vstopa v kategorijo pijač na rastlinski osnovi

    Objavljeno: ponedeljek, 11. junij, 2018

    Coca-Cola po novem v Evropi ponuja pijačo Adez, ki temelji na rastlinski osnovi, kar velja tudi za samo steklenico. Kot so povedali za Marketing magazin, predstavitev nove blagovne znamke sovpada z ev

  • Coca-Cola na Japonskem vstopa v kategorijo alkoholnih pijač

    Objavljeno: petek, 9. marec, 2018

    Mešanje alkoholnih pijač s kokakolo ni nov izum. A za japonski del Coca-Cole očitno predstavlja dovolj dobro poslovno priložnost za nov izdelek, imenovan Chu-Chi. Gre za mešanico tradicionalnega žganj