• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Iskalnik

  • Apple nas opominja, da se kreativnost s karanteno ne konča

    Objavljeno: sreda, 15. april, 2020

    Apple v svojih oglasih ni ostal le pri pozivih #ostanidoma. Z akcijo »Kreativnost gre naprej« (»Creativity goes on«) sporoča, da se kljub epidemiji življenje in z njim kreativnost nista ustavila.

  • Čustva in zgodbe

    Objavljeno: sreda, 22. januar, 2020

    V svetu, ki ga zaznamujeta površnost in nepovezanost, je treba ustvarjati čustvene zgodbe, ki blagovno znamko povežejo s potrošniki ter gradijo zvestobo in pripadnost.

  • Intenzivnost kepanja, zajeta z iPhonom 11

    Objavljeno: četrtek, 12. december, 2019

    Pri Applu tako zelo verjamejo v kakovost kamere iPhona 11, da so z njim v celoti posneli najnovejši oglas.

  • Velikanski oglasi za miniaturen izdelek

    Objavljeno: sreda, 6. november, 2019

    Če smo včeraj poročali o izjemno velikem oglasu za blagovno znamko H&M v Zagrebu, danes poročamo o kar enaintridesetih, ki jih je Apple postavil na stavbe v velemestih po vsem svetu.

  • Intesa Sanpaolo Bank kot prva banka v Sloveniji omogoča Apple Pay

    Objavljeno: torek, 5. november, 2019

    Intesa Sanpaolo Bank od danes naprej imetnikom kartic Visa omogoča uporabo Applove mobilne denarnice Apple Pay.

  • Apple predstavil letošnje novosti

    Objavljeno: petek, 13. september, 2019

    Pri Applu tokrat najbolj stavijo na telefon iPhone 11 in uro Apple Watch, serije 5.

  • Apple Watch 4 bo pri nas na voljo od tega petka

    Objavljeno: torek, 16. julij, 2019

    Do zdaj – vsaj uradno – Applovih pametnih ur pri nas še ni bilo mogoče kupiti. To se zdaj (končno) spreminja, saj bodo od petka, 19. julija 2019, naprodaj v vseh Telekomovih centrih po Sloveniji.

  • Črno-bela lahkotnost plesa

    Objavljeno: sobota, 29. junij, 2019

    Apple je za promocijo brezžičnih slušalk AirPods predstavil oglaševalsko akcijo »Poskoči« (»Bounce«), kjer se glavni junak uspešno upira zakonom gravitacije.

  • Apple spet na vrhu Forbesove lestvice največ vrednih znamk

    Objavljeno: četrtek, 30. maj, 2019

    Apple se je že devetič zapored zavihtel na sam vrh lestvice največ vrednih znamk na svetu, ki jo pripravlja ameriška poslovna revija Forbes. Tehnološki velikan je tokrat prvič prebil »magično« mejo 20

  • Cannes Lions: Apple je kreativni oglaševalec leta

    Objavljeno: torek, 21. maj, 2019

    Organizatorji 66. mednarodnega festivala kreativnosti Cannes Lions so za kreativnega oglaševalca leta razglasili Apple. Tehnološki velikan nagrado prejme za »vrhunsko kreativnost v komuniciranju in ma

  • Apple se poklanja britanskim glasbenikom

    Objavljeno: torek, 21. maj, 2019

    V novem oglasu za računalnike Mac se Apple osredotoča na tiste, ki ga uporabljajo za glasbeno ustvarjanje.

  • Podkasti čedalje bolj zanimivi tudi za oglaševalce

    Objavljeno: ponedeljek, 29. april, 2019

    Zanimanje blagovnih znamk za oglaševanje v digitalnih radijskih oddajah oziroma podkastih narašča, kar ni presenetljivo, saj zelo hitro raste tudi število njihovih poslušalcev v svetovnem merilu. Po m