• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Iskalnik

  • Logopedske pravljice

    Objavljeno: petek, 29. maj, 2020
    Logopedske pravljice

    Grey Ljubljana, Studio Multipraktik in CNJ so z A1 Slovenija ustvarili Logopedske pravljice, novo poglavje v zbirki zvočnih pravljic Lahkonočnice.

  • Žar legende – druga runda!

    Objavljeno: četrtek, 28. maj, 2020
    Žar legende – druga runda!

    Lidl Slovenija v sodelovanju s Pristopom predstavlja nadaljevanje akcije Žar legende. Glavna igralca Darko Klemen in Miha Brajnik se v drugi sezoni premikata na YouTube, kjer bosta odkrivala nove razs

  • Dobrodošli v mestu varnih nakupov in doživetij

    Objavljeno: sreda, 27. maj, 2020
    Dobrodošli v mestu varnih nakupov in doživetij

    V agenciji PM, poslovni mediji so za BTC City pripravili celostno komunikacijsko akcijo z naslovom Mesto varnih nakupov in doživetij. Z njo so obiskovalcem pokazali, da je v BTC City (spet) varno in

  • LCA v novi podobi in v ravnovesju

    Objavljeno: torek, 26. maj, 2020
    LCA v novi podobi in v ravnovesju

    Jogurti in napitki LCA imajo novo grafično podobo in prenovljeno embalažo ter kreativno komunikacijo, ki življenje postavlja v ravnovesje. Za celotno prenovo blagovne znamke stoji agencija AV studio.

  • V koraku s trendi – 30 let Massa

    Objavljeno: ponedeljek, 25. maj, 2020
    V koraku s trendi – 30 let Massa

    Mass je v sodelovanju z agencijo Kiosk pripravil oglaševalsko akcijo, s katero so na svojstven način obeležili 30-letnico delovanja.

  • Vrnitev napisanih – Knjigarne so spet popularne!

    Objavljeno: petek, 22. maj, 2020
    Vrnitev napisanih – Knjigarne so spet popularne!

    Javna agencija za knjigo RS z akcijo pozdravlja in podpira ponovno odprtje slovenskih knjigarn in vabi k nakupu knjig.

  • Kapljica navdiha

    Objavljeno: četrtek, 21. maj, 2020
    Kapljica navdiha

    Agencija New Moment Ljubljana je za proizvajalca barv JUB pripravila oglaševalsko akcijo, v kateri izpostavlja premaze, namenjene zaščiti lesa in kovine.

  • Skupaj ustvarimo lepši dom

    Objavljeno: sreda, 20. maj, 2020
    Skupaj ustvarimo lepši dom

    Podjetje Philips je v sodelovanju z agencijo Luna \TBWA pripravilo komunikacijsko akcijo s sloganom »Skupaj ustvarimo lepši dom«, s katero so želeli ljudi navdihniti, naj svoj čas doma preživijo bolje

  • Prvi in edini

    Objavljeno: torek, 19. maj, 2020
    Prvi in edini

    Spar v sodelovanju z agencijo Futura DDB predstavlja novo oglaševalsko akcijo Prvi in edini, v kateri so svoje največje uspešnice povezali z Magnificovimi.

  • Vizija NIČ

    Objavljeno: ponedeljek, 18. maj, 2020
    Vizija NIČ

    Zavod Varna pot, katerega cilj je zmanjšati število žrtev v prometu, si z novo akcijo prizadeva, da bi prav vsi sprejeli osebno zavezo k tako imenovani »Viziji NIČ«.

  • MESI mTABLET – The future is now

    Objavljeno: petek, 15. maj, 2020
    MESI mTABLET – The future is now

    Za promocijo inovativne naprave MESI mTABLET podjetja MESI so v produkcijski hiši Squareme posneli pet samostojnih spletnih videooglasov.

  • Izhod v sili

    Objavljeno: četrtek, 14. maj, 2020
    Izhod v sili

    Agencija Imago Bold in Društvo za nenasilno komunikacijo sta pripravila akcijo, ki žrtve družinskega nasilja ozavešča, da obstaja izhod v sili, tudi v času karantene.