• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Iskalnik

  • Igra kot podlaga za zdravstvene raziskave

    Objavljeno: četrtek, 22. avgust, 2019

    Se še spomnite mobilne igre za boj proti demenci Sea Hero Quest, ki je leta 2016 navduševala na oglaševalskih tekmovanjih? Če so kreativnost njenih ustvarjalcev potrdile številne žirije, pa je njeno u

  • Vans in duh »naredi si sam«

    Objavljeno: četrtek, 22. avgust, 2019

    Ameriška blagovna znamka športnih copat Vans se v novi oglaševalski akciji spominja svojih korenin iz šestdesetih let prejšnjega stoletja.

  • Butičnost kot ključni dejavnik diferenciacije

    Objavljeno: sreda, 14. avgust, 2019

    A1 Slovenija letos praznuje 20 let obstoja in v tem času se seveda ni »zgodila« le nova blagovna znamka. Direktor Lovro Peterlin, ki se ima za najzvestejšega in kritičnega uporabnika A1, to obdobje vi

  • »Slovenščino so velike platforme zapostavile«

    Objavljeno: torek, 13. avgust, 2019

    Založba Beletrina s prvo slovensko e-knjižnico Biblos ne namerava ponujati alternative tiskanim izdajam, ampak e-knjige vidi kot dodano vrednost. V ta namen so predstavili tudi bralnik InkBOOK, ki je

  • Argetini poletni izzivi s Filipom Flisarjem

    Objavljeno: petek, 9. avgust, 2019
    Argetini poletni izzivi s Filipom Flisarjem

    Argeta in Luna \TBWA pomagata Filipu Flisarju pri pripravah na novo sezono.

  • »Uporabniki imajo pravico do zasebnosti«

    Objavljeno: četrtek, 8. avgust, 2019

    Za Zareno Kanchevo je glavna prednost Rakuten Viberja pred tekmeci jasna – skrb za varnost podatkov svojih uporabnikov. Še več, po besedah vodje marketinga in komuniciranja za regijo Srednje in Vzhodn

  • Fresh Friends Stikeez

    Objavljeno: četrtek, 8. avgust, 2019
    Fresh Friends Stikeez

    V Lidlu Slovenija tudi letos predstavljajo akcijo s figuricami Stikeez. V sodelovanju z agencijo Luna \TBWA pa so jim dali tudi digitalno »podobo«.

  • Delček Golovca v središču Ljubljane

    Objavljeno: torek, 6. avgust, 2019

    Pri ljubljanskem Gospodarskem razstavišču je mimoidoče v zadnjem mesecu nagovarjal skrivnostni plakat, dobesedno obdan z zelenjem. »Draženja« je zdaj konec, saj smo izvedeli, da gre za oglas za večsta

  • Ko registrska tablica postane promocijska koda za nakup kolesa

    Objavljeno: četrtek, 1. avgust, 2019

    Da smo letos Slovenci na 65. mednarodnem festivalu kreativnosti Cannes Lions ostali praznih rok oziroma brez nagrad, ne drži povsem. Slovenski kreativec Blaž Verhnjak je namreč s sodelavci iz nizozems

  • Heineken (tudi) v Sloveniji še utrjuje svojo zavezo k odgovornemu pitju alkohola

    Objavljeno: četrtek, 1. avgust, 2019

    Pivovarna Laško Union (PLU, del skupine Heineken) je z julijem postala proizvajalka brezalkoholnega piva Heineken 0.0. Hkrati so v pivovarni napovedali številne aktivnosti pri ozaveščanju o odgovorne(

  • »Najpomembnejša odločitev v zgodovini obeh časnikov«

    Objavljeno: sreda, 31. julij, 2019

    Kot smo že poročali, je Agencija za varstvo konkurence (AVK) včeraj izdala dovoljenje za združitev časopisnih hiš Dnevnik in Večer. V obeh podjetjih zagotavljajo, da bodo še naprej vodili samostojno u

  • Kako so nasta(ja)li Lidlovi tedni nostalgije?

    Objavljeno: sreda, 31. julij, 2019

    Kar se je začelo kot obujanje spominov v Lidlovem oddelku nabave in oglaševanja, je od leta 2011 preraslo v uspešno prodajno akcijo v obliki tednov nostalgije. Poleg tega so pri Lidlu Slovenija »nosta