• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Iskalnik

  • Anti-age kolageni iz Medexa

    Objavljeno: četrtek, 25. april, 2019
    Anti-age kolageni iz Medexa

    Igralka Lara Komar je obraz oglaševalske akcije podjetja Medex, v kateri predstavljajo svoj novi izdelek proti staranju.

  • Hervisov razlagalni video o najemu smuči

    Objavljeno: sreda, 24. april, 2019
    Hervisov razlagalni video o najemu smuči

    Smučanje je povezano s številnimi stroški in nakup smučarske opreme je nedvomno eden izmed njih. Hervis pa je letos omogočil svojim strankam, da smuči (in drugo opremo) kar najamejo.

  • »Čas je, da se ponovno odkriješ«

    Objavljeno: torek, 23. april, 2019
    »Čas je, da se ponovno odkriješ«

    Kozmetična znamka Max Factor v zadnjih mesecih pozornost zbuja z oglaševalsko akcijo #ReDiscoverMe, ki jo imamo priložnost videti tudi v slovenskem medijskem prostoru. Tina Fabjan, ki je že vrsto let

  • Burberry in digitalizacija prestiža

    Objavljeno: petek, 19. april, 2019

    Številne prestižne blagovne znamke stavijo na nedostopnost. A ne britanska modna hiša Burberry. Z načetim ugledom ob pogosti spremljavi pridevnikov »postarani« in »dotrajani« sredi devetdesetih let pr

  • »Zadovoljstvo ni več dovolj, iščemo navdušenje«

    Objavljeno: petek, 19. april, 2019

    Pri Zavarovalnici Adriatic Slovenica verjamejo, da je danes v množici enakih izdelkov in storitev mogoče doseči odločilno konkurenčno prednost le preko (odlične) celostne izkušnje strank.

  • Gašperjev izziv

    Objavljeno: petek, 19. april, 2019
    Gašperjev izziv

    Gašperjev izziv je nova družbeno odgovorna in dobrodelna platforma, kjer z različnimi izzivi na zabaven način ozaveščamo o pravilnem in varnem obnašanju v prometu.

  • Ziher je ziher!

    Objavljeno: četrtek, 18. april, 2019
    Ziher je ziher!

    V agenciji Internavti so za zavarovalnico Adriatic Slovenica zasnovali novo oglaševalsko akcijo oglaševanje glavnih produktnih stebrov zavarovalnice.

  • Trenutek za žar legende!

    Objavljeno: sreda, 17. april, 2019
    Trenutek za žar legende!

    Lidl Slovenija ponosno predstavlja najnovejšo kampanjo izvrstnih žar izdelkov, ki jo je zasnoval skupaj z agencijo Pristop in združuje dinamičen duo Darko Klemna, nosilca lovorike MasterChef 2016, in

  • Multi protect

    Objavljeno: torek, 16. april, 2019
    Multi protect

    S produktom Multi protect Wiener Städtische poziva: Upajte na najboljše, pripravite se na najslabše!

  • #brezelektrike

    Objavljeno: ponedeljek, 15. april, 2019
    #brezelektrike

    Agencija POINT OUT je za dobavitelja električne energije E 3, obudila digitalno kreativno kampanjo #brezelektrike. Na samoumevnost električne energije so Slovence opozarjali s hudomušnostjo tako, da j

  • Trojčki A1 Kombo

    Objavljeno: četrtek, 11. april, 2019
    Trojčki A1 Kombo

    Grey Ljubljana je za A1 Slovenija ustvaril kampanjo za trojčke A1 Kombo, ki uporabnikom omogočajo, da sami sestavijo svojo TV shemo.

  • Nobeno podjetje ni bilo pripravljeno na dvosmerno komunikacijo

    Objavljeno: sreda, 10. april, 2019

    Vedno se je zanimivo pogovarjati z ljudmi, ki so bili »zraven« pri »velikih« stvareh. Stephen Croncota je pomagal televizijskima mrežama Cartoon Network in E! do globalnega uspeha; Donatelli Versace j