• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Iskalnik

  • Butičnost kot ključni dejavnik diferenciacije

    Objavljeno: sreda, 14. avgust, 2019

    A1 Slovenija letos praznuje 20 let obstoja in v tem času se seveda ni »zgodila« le nova blagovna znamka. Direktor Lovro Peterlin, ki se ima za najzvestejšega in kritičnega uporabnika A1, to obdobje vi

  • »Slovenščino so velike platforme zapostavile«

    Objavljeno: torek, 13. avgust, 2019

    Založba Beletrina s prvo slovensko e-knjižnico Biblos ne namerava ponujati alternative tiskanim izdajam, ampak e-knjige vidi kot dodano vrednost. V ta namen so predstavili tudi bralnik InkBOOK, ki je

  • Argetini poletni izzivi s Filipom Flisarjem

    Objavljeno: petek, 9. avgust, 2019
    Argetini poletni izzivi s Filipom Flisarjem

    Argeta in Luna \TBWA pomagata Filipu Flisarju pri pripravah na novo sezono.

  • »Uporabniki imajo pravico do zasebnosti«

    Objavljeno: četrtek, 8. avgust, 2019

    Za Zareno Kanchevo je glavna prednost Rakuten Viberja pred tekmeci jasna – skrb za varnost podatkov svojih uporabnikov. Še več, po besedah vodje marketinga in komuniciranja za regijo Srednje in Vzhodn

  • Fresh Friends Stikeez

    Objavljeno: četrtek, 8. avgust, 2019
    Fresh Friends Stikeez

    V Lidlu Slovenija tudi letos predstavljajo akcijo s figuricami Stikeez. V sodelovanju z agencijo Luna \TBWA pa so jim dali tudi digitalno »podobo«.

  • Delček Golovca v središču Ljubljane

    Objavljeno: torek, 6. avgust, 2019

    Pri ljubljanskem Gospodarskem razstavišču je mimoidoče v zadnjem mesecu nagovarjal skrivnostni plakat, dobesedno obdan z zelenjem. »Draženja« je zdaj konec, saj smo izvedeli, da gre za oglas za večsta

  • Ko registrska tablica postane promocijska koda za nakup kolesa

    Objavljeno: četrtek, 1. avgust, 2019

    Da smo letos Slovenci na 65. mednarodnem festivalu kreativnosti Cannes Lions ostali praznih rok oziroma brez nagrad, ne drži povsem. Slovenski kreativec Blaž Verhnjak je namreč s sodelavci iz nizozems

  • Heineken (tudi) v Sloveniji še utrjuje svojo zavezo k odgovornemu pitju alkohola

    Objavljeno: četrtek, 1. avgust, 2019

    Pivovarna Laško Union (PLU, del skupine Heineken) je z julijem postala proizvajalka brezalkoholnega piva Heineken 0.0. Hkrati so v pivovarni napovedali številne aktivnosti pri ozaveščanju o odgovorne(

  • »Najpomembnejša odločitev v zgodovini obeh časnikov«

    Objavljeno: sreda, 31. julij, 2019

    Kot smo že poročali, je Agencija za varstvo konkurence (AVK) včeraj izdala dovoljenje za združitev časopisnih hiš Dnevnik in Večer. V obeh podjetjih zagotavljajo, da bodo še naprej vodili samostojno u

  • Kako so nasta(ja)li Lidlovi tedni nostalgije?

    Objavljeno: sreda, 31. julij, 2019

    Kar se je začelo kot obujanje spominov v Lidlovem oddelku nabave in oglaševanja, je od leta 2011 preraslo v uspešno prodajno akcijo v obliki tednov nostalgije. Poleg tega so pri Lidlu Slovenija »nosta

  • Bagel s Petrola

    Objavljeno: petek, 26. julij, 2019
    Bagel s Petrola

    Aprila 2019 je Petrol ponudbo pekovskih izdelkov obogatil z novostjo, t. i. »baglom«. V sodelovanju z Agencijo 101 so zdaj pripravili oglaševalsko akcijo zanj.

  • Preprosto več svežine za vse!

    Objavljeno: četrtek, 25. julij, 2019
    Preprosto več svežine za vse!

    Lidl Slovenija v novi oglaševalski akciji poudarja svežino ponudbe sadja in zelenjave.