• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Iskalnik

  • Ko Nike zanika svoj slogan

    Objavljeno: torek, 2. junij, 2020

    Nike se je na proteste v ZDA odzval z oglaševalsko akcijo, s katero se je odločno postavil na stran nasprotnikov rasizma in policijskega nasilja.

  • Gregor Pilgram: »Generali je v zelo dobri kondiciji«

    Objavljeno: torek, 2. junij, 2020

    Z Gregorjem Pilgramom, novim direktorjem zavarovalnice Generali v Avstriji, smo se pogovarjali o razsežnostih nove funkcije, odzivu zavarovalnice na koronakrizo in ohranjanju stikov z domovino.

  • Nazaj v Portorož in Piran

    Objavljeno: torek, 2. junij, 2020
    Nazaj v Portorož in Piran

    Agencija April 8 je za Turistično združenje Portorož pripravila promocijsko oglaševalsko akcijo, ki slovenske goste vabi na počitnice v Portorož in Piran.

  • Nova KBM nam stoji ob strani tudi, ko se svet obrne na glavo

    Objavljeno: ponedeljek, 1. junij, 2020
    Nova KBM nam stoji ob strani tudi, ko se svet obrne na glavo

    Agencija Imago Bold je za Novo KBM ustvarila televizijski oglas, obrnjen na glavo. Pravijo, da jih je zanj navdihnilo negotovo stanje v času koronakrize.

  • Prihodnost bank ni v bankah

    Objavljeno: sobota, 30. maj, 2020

    Banke se morajo v naslednjih petih letih popolnoma digitalizirati, svari avstralski futurist Brett King, saj v nasprotnem primeru tvegajo ne le zaprtje nekaj poslovalnic, temveč tudi usihajoče zaniman

  • WARC: Zdajšnja oglaševalska kriza bo milejša kot leta 2009

    Objavljeno: petek, 29. maj, 2020

    Oglaševalske naložbe naj bi v letu 2020 na svetovni ravni upadle za 8,1 odstotka oziroma za 45 milijard evrov, kar pa je še vedno manjši padec, kot ga je oglaševalska panoga doživela ob svetovni gospo

  • Ko jutro spet postane dobro

    Objavljeno: petek, 29. maj, 2020

    Nescafe z novo oglaševalsko akcijo obeležuje počasno sproščanje »lockdownov« po svetu. Z akcijo »Dobro jutro« tako pozdravljajo vrnitev »dobrega« v naša jutra.

  • Logopedske pravljice

    Objavljeno: petek, 29. maj, 2020
    Logopedske pravljice

    Grey Ljubljana, Studio Multipraktik in CNJ so z A1 Slovenija ustvarili Logopedske pravljice, novo poglavje v zbirki zvočnih pravljic Lahkonočnice.

  • Žar legende – druga runda!

    Objavljeno: četrtek, 28. maj, 2020
    Žar legende – druga runda!

    Lidl Slovenija v sodelovanju s Pristopom predstavlja nadaljevanje akcije Žar legende. Glavna igralca Darko Klemen in Miha Brajnik se v drugi sezoni premikata na YouTube, kjer bosta odkrivala nove razs

  • SZM in DNS pozivata vlado, naj priskoči na pomoč tiskanim medijem

    Objavljeno: sreda, 27. maj, 2020

    Slovensko združenje medijev (SZM) in Društvo novinarjev Slovenije (DNS) sta na vlado Republike Slovenije naslovila predlog za pomoč izdajateljem tiskanih medijev.

  • Dobrodošli v mestu varnih nakupov in doživetij

    Objavljeno: sreda, 27. maj, 2020
    Dobrodošli v mestu varnih nakupov in doživetij

    V agenciji PM, poslovni mediji so za BTC City pripravili celostno komunikacijsko akcijo z naslovom Mesto varnih nakupov in doživetij. Z njo so obiskovalcem pokazali, da je v BTC City (spet) varno in

  • Z rdečim »fičkom« v Portorož

    Objavljeno: torek, 26. maj, 2020

    Na 4. ZooMMinarju smo se z Uršo Mivšek Sitar, direktorico digitalne agencije April 8, pogovarjali o njeni samostojni podjetniški poti, ustanovitvi lastne agencije in »specializaciji« za turistični mar